Z wizytą w łódzkim HEBE - krótka relacja

Kiedy dowiedziałam się, że w Łodzi jest HEBE, prędko tam pojechałam ... Nawet nie wiedziałam, że w moim mieście jest ta drogeria. Tą dobrą wiadomość przekazała mi Aga ! ( :*) Drogeria Hebe mieści się w Łodzi na ul. Pomorskiej 585 (o niemal koniec miasta) najlepiej dojechać tam samochodem bądź autobusem lini 53 lub 53A.



Zakupiłam mleczko do demakijażu marki Madame Lambre ( o którym pojawi się osobna recenzja) oraz dwie saszetki mojego ulubionego peelingu gruboziarnistego Perfecta. Chciałam tubkę pełnowymiarowego produktu ale nie było.


O samym Hebe
Nie ukrywam, że pojechałam tam specjalnie wybadać kosmetyki Madame Lambre, które zachwyciły mnie swoimi ciekawymi, ręcznie robionymi opakowaniami.Kolorówka, lakiery, pielęgnacja ... CUD MIÓD i ORZESZKI :-)

zdjęcie pochodzi ze strony madame lambre


Kto nie był na ich stronie, koniecznie musi tam wejść Madame Lambre . Kosmetyki przyjemne dla oka i naszego portfela. Myślę, że nie jedna z nas się w nich zakocha a przy okazji przepadnie. Bardzo żałuję, że nie mogłam zobaczyć na żywo róży do policzek, które tak bardzo lubię. Niestety w asortymencie nie było, bądź bardzo możliwe że były tak ładne i zostały wykupione ...

W HEBE widziałam wiele ciekawych marek niedostępnych np. w Rossmannie bądź w Naturze a widziane np. na allegro. Duży wybór kosmetyków do włosów, masek, odżywek ( Latte, Stapiz Sleek itd ok. 12zł ...)
Z kolorówki całe, nietykane limitowanki Essence, Catrice, także szafy Misslyn, Max Factor, Bell, Rimmel, Astor, L’Oréal, Eveline, Maybelline, Bourjois, Revlon. 

Widziane również lakiery NailTek (ok 24zł), Sally Hanse. 

Sporo ciekawych, nieznanych marek z pielęgnacji (nie powtórzę nazw, bo jest ich na prawdę dużo )... 

Ogólnie wrażenia bardzo pozytywne. Wszystko ładnie poukładane na półkach, przejrzyście, miła atmosfera. Przemiła i pomocna obsługa ... Drogerio HEBE macie u mnie BIG plusa! :-)

Przy kasie otrzymałam jeszcze dwa katalogi, z pomysłami na prezenty.


Czy w Waszym mieście też jest HEBE? Jak wrażenia ... ?
Używałyście kosmetyków MADAME LAMBRE? co warto wypróbować ?

Komentarze

  1. Szkoda, że u mnie nie ma HEBE ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź czy oby na pewno, ja też myślałam że u mnie nie ma ...

      Usuń
  2. też jestem z Łodzi i też bywam czasem w Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na poznańskie Hebe, otwarcie już w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma :D a najbliższy musi być baaaaardzo daleko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Hebe uwielbiam, kocham i ubóstwiam :) Jestem tam niemal codzien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w bambusowej szkatułce z cieniami i opakowaniach na kremy, niestety w moim mieście nie ma tej drogerii, teraz będę ubolewać, że nie mogę mieć coś tak pięknego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można zamówić przez ich sklep internetowy, choć ja lubię iść do drogerii, obejrzeć, pomacać ...;)

      Usuń
  7. ja w hebe jeszcze nigdy nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze wiedzieć na pewno kiedyś tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mam Hebe ani w miejscu gdzie mieszkam, ani w miejscu gdzie studiuję :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, szkoda, że nie wiedziałam bo bym tam dziś pojechała :(

    OdpowiedzUsuń
  11. najbliższe hebe chyba mam w tczewie
    tam jest na pewno
    chętnie też bym zobaczyła więcej Lambre, mam kilka, ale to są kosmetyki kupione na ich stoisku na jarmarku, gdzie asortyment był bardzo okrojony

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Hebe :)A Lambre niestety nie znam :( A opakowania ślicznie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem z Łodzi i jakiś czas temu patrzyłam, gdzie jest u nas HEBE i właśnie lokalizacja jest dla mnie zabójcza (mieszkam niedaleko Portu), więc HEBE jest całe miasto na skos ode mnie :) Jednak po Twoim poście, że udało Ci się tam dotrzeć, też muszę się pewnego razu wybrać! Mam ochotę na inne marki niż dotychczas są mi znane. Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to faktycznie, nie po drodze, z mojego miejsca zamieszkania trochę bliżej, jednak czekam na otwarcie tego na Pietrynie :)

      Usuń
  14. Dziś się dowiedziałam, że istnieje taki sklep jak Hebe (tzn, nazwa obiła mi się o uszy, ale do tej pory myślałam, że to sklep internetowy :D) i w dodatku jest w Łodzi! Taka jestem podekscytowana :) Twoja opinia jeszcze bardziej zachęciła mnie do pojechania tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakupy się udały? mi jest tam strasznie nie po drodze ...

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics