24 lis 2015

Colour Alike & B. loves plates - Let's Fall In Love - 18 B. Raindrop & 20 B. a Lilac Sweater

Dzisiaj chciałam pokazać Wam kolejne dwa lakiery do stempli (tego nigdy nie za wiele) od Colour Alike i B. Loves Plates z kolekcji Let's Fall in Love. Zdobienie będzie proste z użyciem płytki ze sklepu Born Pretty Store m98, którą mogłyście obejrzeć w zeszłorocznym poście TU. Moimi dzisiejszymi bohaterami będą metalowe lakiery do stempli 18 B. Raindrop i 20 B. a Lilac Sweater. Jeden lepszy od drugiego, nie potrafię określić który bardziej mi leży. Oba są cudowne i pięknie napigmentowane! Bazą jest lakier z wcześniejszego wpisu Jessica Cosmetics Bohemian Rhapsody.


 18 B. Raindrop - niebieski metaliczny lakier do stempli. Niedługo przyda się do stemplowania śnieżynek!


20 B. a Lilac Sweater - fioletowy, metaliczny lakier do stempli. Przed przystąpieniem do stemplowania warto zabezpieczyć skórki odpowiednim preparatem lub taśmą, gdyż nadmiar odbitego lakieru a dokładniej drobinki lubią nosić się po skórkach.

Pigmentacja obu lakierów mówi sama za siebie! Na ciemnej bazie rewelacyjnie sobie radzi.


 Lakiery można kupić B. Loves Plastes lub colorowo.pl



18 komentarzy:

  1. Ten fiolet jest piękny :) Śliczne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne mani, bardzo podobają mi się te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności :) co prawda z tej serii najbardziej podoba mi się czerwień, ale te dwa również są niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W połączeniu z czernią wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lakiery, zwłaszcza ten niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, genialnie wyglądają te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj racja! Drobinki są potem wszędzie! Mam z tej serii czerwony i czarny i radzą sobie dobrze ;)
    Jednak czekam na serię pastelowa, mam nadzieję, że powstanie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oba lakiery odbijają się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie im na czerni, ładny wzorek wybrałaś, żeby je pokazać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii