Orly Infamous Holiday 2015 Collection - 15 Minutes of Fame

Na wstępie odsyłam Was do wcześniejszych wpisów, w których pokazałam dwie nowości z kolekcji zimowej 2015 Infamous  S-C-A-N-D-A-L & G-O-S-S-I-P  G-I-R-L, a dzisiaj zapraszam Was na następną nowość czyli 15 Minutes of Fame


15 Minutes of Fame - czerwony z dodatkiem drobnego brokatu o wykończeniu żelkowym. Jak widzicie lakier nie jest w stu procentach kryjący, lecz taki efekt ma też swój urok. Jest taki szklisty. By podbić kolor tej pięknej, jasnej czerwieni można go nałożyć na czerwoną bazę. Na żywo wygląda znacznie lepiej niż na załączonych fotografiach. Na paznokciach dwie warstwy lakieru, bez top coatu.



Lakiery w sprzedaży na stronie www.orlybeauty.pl

Komentarze

  1. Kolejny z serii 'Podoba-mi-się' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no co Ty, jak na dwie warstwy i żelkowatość to on kryje świetnie! i fajny jest :) chociaż ja czekam aż pokażesz ten czarny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie lakiery, które pięknie się mienią

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wykończenie. Bardzo podobają mi się te lakiery. Kolorek również jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa tej kolekcji.. Póki co wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentuje i całkiem nieźle kryje. Chociaż to zupełnie nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny jest, a ty piszesz, że na żywo ładniejszy.... to ja bym chyba przepadła :D totalnie świąteczny lakier jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy jest i baaaardzo świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics