Orly Infamous Holiday 2015 Collection - Gossip Girl

Przechodząc do kolejnego wpisu, mogę rzec, że jest kontynuacją poprzedniego. Nadal męczę lakier Scandal ... Jak już wczoraj wspomniałam ten piękny skandaliczny burgund przybrałam w Gossip Girl (przy okazji, fajna nazwa :P), który również wschodzi w skład kolekcji Infamous.


Gossip Girl to glitter zawierający złote plasterki miodu oraz drobny brokat złoto czerwony. Pomalowany Scandal właśnie tym świecidełkiem bardzo wpasował w mój gust. To nie jest mani do codziennego noszenia, ale w takim okresie jest mi wszystko dozwolone.

Na paznokciach jedna lecz grubsza warstwa brokatu. Pokazuję go między innymi na kolorowej bazie aby można było zobaczyć jak właściwie wygląda. Na gołym paznokciu już nie robi takiego wrażenia, o czym za chwilkę przekonacie się.

Zmywanie? Nie ma o czym mówić, bezproblemowo za pomocą bazy One Night Stand!



 a tak na golasa ;)


 i jak lepiej?

Lakiery w sprzedaży na stronie www.orlybeauty.pl

Komentarze

  1. wow, świetny jest ten glitter. wygląda cudownie solo jak i z tym bordowym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny kolorek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na bazie wygląda zdecydowanie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne połączenie :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny <3 ja bym mogla go nosic nawet codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny <3 ja bym mogla go nosic nawet codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny <3 ja bym mogla go nosic nawet codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na kolorowej bazie lepiej ;) świetny jest ten lakier, wg mnie najfajniejszy z tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  9. Na bazie nabiera życia, sam wygląda jakoś tak smętnie, mimo tego błysku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gossip girl jest przecudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na burgundzie wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Z czerwienią wygląda zdecydowanie urokliwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepiej na bazie ale i tak nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics