8 lis 2015

Colour Alike i B. loves Plates - 22 B. a Scary Pumpkin

Rozkręciłam się coś ostatnio z dodawaniem wpisów. Dzisiaj chciałam pokazać Wam ciąg dalszy lakierów do stempli produkcji Colour Alike i B. loves plates. Sreberko i złotko miałyście okazję już zobaczyć. Teraz pora na pozostałe metaliczne lakiery do stempli. Ciekawe? To zaczynamy! Bohaterem tego wpisu będzie lakier do stempli 22 B. a Scary Pumpkin - taki rudziak, pomarańcz metaliczny jak kto woli. Takie odcienie najrzadziej goszczą na moich paznokciach dlatego trudno mi było zestawić z lakierem, który by do niego pasowałby. Niby takie proste, a czasami zastanawiam się 'godzinami' co z czym połączyć :P Postanowiłam połączyć 'nietypowy' z 'nietypowym', czyli Bobo Chic ostatnio pokazywanym na blogu lakierem od Jessica Cosmetics. Te dwa kolory oraz wzór z płytki B.04 leaves of happiness idealnie skomponowały się w jesienny nastrój.


Lakiery z tej serii mają rewelacyjną pigmentację. Odbiją się bez zastrzeżeń, a co najważniejsze lakiery NIE ŚMIERDZĄ, czyli przyjemnie się z nimi pracuję. Przed przystąpieniem do stemplowania warto zabezpieczyć wkoło skórki, gdyż podczas czyszczenia skórek, drobinki lubią wędrować ...



 Lakiery można kupić B. Loves Plastes lub colorowo.pl



18 komentarzy:

  1. Super odbija ten lakier i piękne mani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rudy wygląda na zieleni. Pigmentacja jest rewelacyjna, wzór świetnie widoczny. Piękna jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj piękna, szkoda że już dobiega ku końcowi ... ;)

      Usuń
  3. świetnie odbija ten CA! mimo, że kolor bazowy średnio mi się podoba, to całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. wszystkie takie są, zresztą niedługo przekonasz się ;)))

      Usuń
  5. Bardzo jesiennie uwielbiam takie kolory :) choć ja jesienią lubię nosić jasne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, jesienny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe, jesienne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory ładnie się ze sobą komponują, choć ja raczej nie noszę ani jednego, ani drugiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wciąż nie mogę się nauczyć stemplować ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie potrafiłam a wystarczy posiadać dobry stempel i lakier, Ania ma dobre i sprawdzone :)

      Usuń
  10. Zdobienie wyszło świetnie, ale kolorki mi jakoś nie pasują do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii