Colour Alike Neon goes Pastel Collection Summer 2017 - 64 Boo (stemple)

Hejka Kochani! Mimo okrutnej pogody, chciałabym powrócić jeszcze na chwilę do letniej kolekcji Neon goes Pastel w wersji stemplowej by Colour Alike. Tak dla przypomnienia podsyłam link TU, który przypomni Wam o tejże kolekcji. Dzisiaj zobaczycie zestawienie kolorów 641 Bim Bom (kolekcja I Love Bossa) oraz stempla 64 Boo. Wzór pochodzi z płytki Born Pretty Store (tak mi się wydaje, bo już nie pamiętam).



64 Boo błękitek, lekko rozbielony pastel. Jest mocno napigmentowany dzięki czemu mamy gwarancje dobrze odbitego wzoru. Z tego co pamiętam, bardzo podobny odcień już wystąpił w lakierach stemplowych u Colour Alike, różnią się tylko stopniem nasycenia, intensywności, ale nie za wiele. Jeśli byście potrzebowali ujrzenia tych różnic, to w wolnej chwili mogę takie przygotować.


Komentarze

  1. Po raz kolejny rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim zestawieniu oba lakiery ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W połączeniu z takim niebieskim to nawet pomarańczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowe połączenie, ale bardzo ładne! Właśnie CA ostatnio wypuszcza prawie identyczne lakiery :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten błękit piękny, ale jakoś mi się nie widzi z tą pomarańczą. Może dlatego, że ja generalnie nie przepadam za tym odcieniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics