Colour Alike Neon goes Pastel Collection Summer 2017 - 60 Coco, 61 Tiger, 62 Rocky, 63 Lucky

Cześć! Przed Wami post "tasiemiec", ponieważ chciałabym pokazać Wam dzisiaj aż cztery słocze lakierów do stemplowania z jeszcze wakacyjnej kolekcji Colour Alike Neon goes Pastel. Pomyślałam, że nie będę się rozdrabniać na oddzielne wpisy, a udostępnię wszystko za jednym razem. Wczoraj pojawił się błękitek 64 Boo, a dzisiaj 60 Coco, 61 Tiger, 62 Rocky i 63 Lucky. No to co zaczynamy!? Oczywiście w komentarzu napiszcie, który z kolorów chciałybyście lub może macie w swojej kolekcji, a może czekacie już na jesień, która tuż tuż?!




60 Coco to neonowo-pastelowy różowy, lekko rozbielony. Dzięki dobrej pigmentacji wzory dobrze się odbijają, nie mam nic do zarzucenia. Jednym słowem dobry egzemplarz :) Moją bazą jest fioletowy lakier z kolekcji I Love Bossa 638 Quiet Nights. Wzór z płytki Belcore Glam Plates.


61 Tiger to neonowo-pastelowa brzoskwinka. Stempluje bez zastrzeżeń. Moją bazą jest lakier Sea You Soon z letniej kolekcji Orly Coastal Crush. Wzór z płytki Born Pretty Store.


62 Rocky rozbielony neonowo-pastelowy żółtek. Jeśli szukasz właśnie takiego żółtego to powinien spełnić Twoje oczekiwania. Rażące słoneczko na paznokciach, czemu nie. Moją bazą jest lakier 637 Samba z kolekcji I Love Bossa. Wzór pochodzi z płytki Yours Cosmetics Falling Floral.


63 Lucky to neonowo-pastelowy zielony. Podobnie jak pozostałe lakiery dobrze odbija wzory. Baza to EvoNails 143 Razzmatazz. Listeczkowy wzór z płytki Born Pretty Store.


Który lakier do stemplowania podoba Wam się najbardziej ?

Komentarze

  1. Osobiście wybrałabym czwartą propozycję. Chyba najbardziej pasowałaby do mojego przedjesiennego nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne ale faworytem jest pierwsze zdobienie, mimo mojej niechęci do fioletów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. różowy i seledynowy podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sa świetne chociaz rozowe najbardziej mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie super! Pięknie odbijają! Uwielbiam Twoje ciekawe zestawienia kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten brzoskwiniowy przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy z nich jest genialny ♥ mam kilka CA z starszych kolekcji i mogę szczerze powiedzieć, że je uwielbiam :) ale ta kolekcja to prawdziwe cukiereczki *_* A zdobienia wszystkie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są piękne, ale chętnie zobaczyłabym porównanie tej kolekcji z tymi neonowymi zrobionymi z BLP - nie chcę mieć dubli w swojej szufladzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics