ARTISTIC NAIL DESIGN - CHARMING

Dobry wieczór! Na początku tygodnia zaprezentowałam Wam lakiery Artistic Nail Design - nowej marki paznokciowej dostępnej na naszym rynku. Dzisiaj chciałabym pokazać kolejny lakier, który pochodzi z kolekcji podstawowej. Lakier o nazwie CHARMING. 



O firmie i systemie lakierów o przedłużonej trwałości Artistic Nail Design możecie przeczytać kilka wpisów wcześniej TU. CHARMING to mięta o wykończeniu kremowym. Lakier ładnie aplikuje się na paznokcie, nie smuży. Wystarczą dwie warstwy do idealnego krycia. Jak na lakier miętowy jest bardzo dobrze. Jeden z lepszych pod tym względem. Pędzelek krótki, precyzyjny umożliwia łatwe malowanie. Póki co jestem zachwycona jakością tych lakierów. Jak dla mnie, lakiery są porównywalne do systemu OPI Infinity Shine. Wspomnę, że należy aplikować baze (1), kolor (2), następnie gloss top coat wykańczający cały manicure.



Dystrybutorem lakierów Artistic Nail Design jest www.beautyin.com.pl
To produkty zdecydowanie wysokiej jakości! 
Dajcie znać czy o nich słyszeliście, a może już Wam się udało przetestować ich produkty ?


Komentarze

  1. Piękny kolor, uwielbiam takie odcienie zieleni wpadające w miętę. A niekiedy i z domieszką turkusu - to już odcień marzenie.

    I zazdroszczę Ci ślicznych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy odcień mięty *_* Nie spotkałam jeszcze tych lakierów ale faktycznie kuszą ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest piekny, chociaz mi kompletnie by nie pasowal: P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, oryginalny odcień! Takiego zdecydowanie jeszcze nie mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, na wiosnę proponuję się za-towarować :D

      Usuń
  5. Mięta to nie mój kolor, ale ciekawi mnie, co tam jeszcze oferują. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics