11 pa┼║ 2017

Colour Alike Sweet September Collection Autumn 2017 - 62 Shadow Grey ­čŽç

Hej! Dawno nie by┼éo manicure stemplowego, dlatego postanowi┼éam od┼Ťwie┼╝y─ç moj─ů halo┼éinow─ů p┼éytk─Ö B. Love Plates B.09 Spooky Halloween. Jako, ┼╝e mam kilka nowych nabytk├│w lakierowych od Colour Alike to idealny czas by pokaza─ç nowe mani. W roli g┼é├│wnej wyst─ůpi lakier 62 Shadow Grey. D┼éugo czeka┼éam na szaro┼Ť─ç do stemplowania w wydaniu Colour Alike i w ko┼äcu mam! Zapraszam do obejrzenia ­čŽç­čŽç­čŽç



Boicie si─Ö nietoperzy ­čŽç? Ja troch─Ö tak, s─ů takie nie┼éadne i ma┼éo przyjemne dla oka, ale te na moich paznokciach s─ů zupe┼énie inne. Co prawda ┼Ťwi─Öta halloween nie obchodz─Ö, ale lubi─Ö pobawi─ç si─Ö w zdobienie paznokci w akcenty zwi─ůzane z tym dniem.  Dlatego sezon HALO┼üIN uwa┼╝am za otwarty :)


Paznokcie mam pomalowane lakierami marki ORLY Purple Poodle i Explosion Of Fun. Nietoperki zosta┼éy odbite lakierem 62 Shadow Grey z najnowszej jesiennej kolekcji Colour Alike. To pi─Ökna, kremowa szaro┼Ť─ç, dobrze napigmentowana idealnie odbija wzory. Ca┼éo┼Ť─ç utrwali┼éam niezawodnym Seche Vite.



Je┼Ťli macie ochot─Ö przejrze─ç jesienn─ů kolekcj─Ö do stempli Colour Alike Sweet September to zapraszam TU. Bardzo neutralne zdobienie z u┼╝yciem p┼éytki B. Love Plates Spooky Halloween mo┼╝ecie obejrze─ç TU

Dajcie zna─ç czy Wam si─Ö podoba szaro┼Ť─ç w wydaniu Colour Alike?

9 komentarzy:

  1. Kolor do stempli super, chociaz ja bym go nałożyła na inny kolor bazy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zestawienie kolorystyczne. Fajne zdobienie.

    Ja musz─Ö w ko┼äcu opanowa─ç kt├│ry┼Ť z moich przezroczystych stempli.
    Ja bardzo lubi─Ö nietoperki, s─ů takie tajemnicze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje mi w┼éa┼Ťnie szarego lakieru do stempli

    OdpowiedzUsuń
  4. te┼╝ boj─Ö si─Ö nietoperzy, bo jak by┼éam nastolatk─ů to znajomy straszy┼é mnie, ┼╝e wpl─ůtuj─ů si─Ö w d┼éugie w┼éosy :D latem cz─Östo obserwuj─Ö je, bo przelatuj─ů nad moim podw├│rkiem ;) w tym roku te┼╝ zrobi┼éam haloweenowe pazury, cho─ç tak w og├│le to nie praktykuj─Ö tego ┼Ťwi─Öta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta szaro┼Ť─ç wygl─ůda faktycznie fajnie, bo Mysterious Fog by┼éa dla mnie nieco za niebieska. ┼Üwietnie dobra┼éa┼Ť kolorki do nietoperk├│w :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nietoperze lubi─Ö, szczeg├│lnie za to, ┼╝e zjadaj─ů komary. ;D Lakier bazowy jest przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ┼éadna szaro┼Ť─ç stemplowa. Ca┼ée zdobienie te┼╝ super :)

    OdpowiedzUsuń

Dzi─Ökuj─Ö za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. M├ôJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAM─ś!

 
BLOG DESIGN BY Antiii