Colour Alike Sweet September Collection Autumn 2017 - STEMPEL

Hej! W ubiegłym tygodniu zawitała do nas stemplowa jesień pt. "Sweet September" w wydaniu Colour Alike. Pojawiło się 8 nowych kolorów do stemplowania. Barwy iście jesienne, głębokie, mocno nasycone. Stwierdziłam, że mogłabym mieć takie kolory do malowania bo wyglądają bosko. Zapraszam na mały pokaz kolekcji jesień 2017 ! :)



Lakiery możecie zakupić pojedynczo, obecnie są w cenie promocyjnej i kosztują 18 zł /szt. lub w zestawie po rabacie 130 zł. Ceny regularne to 21 zł/szt., zestaw 151 zł.


  • 65 Blush Pink - różowy z nutą fioletu, lekko przygaszony,
  • 66 Purple Plum - głęboki fiolet,
  • 67 Atlantic Blue - niebieski,
  • 68 Golden Lime - oliwkowa, zgniła zieleń <ZU MALUJE - to Twój kolor! :D )
  • 69 Autumn Maple - nietypowy pomarańczowy, z kapką brązu w tle,
  • 70 Ruby Red - przepiękna czerwień,
  • 71 Blue in Green - przygaszony niebieski, lekko dżinsowy,
  • 72 Shadow Grey - piękna szarość.

No to jeszcze szybkie słocze ... te prawdziwe na paznokciach pojawią się niebawem! W sumie to mogę Wam powiedzieć, że zapowiadają się super. Są mocno napigmentowane i nieźle odbijają wzory, ale na pełną recenzję zapraszam Was w następnych wpisach, bo teraz to są tylko moje pierwsze wrażenia, gdyż lakiery mam od kilku dni.


i jeszcze jedna nowość ... Ultra Holo SUPERNOVA! Wygląda obłędnie *_*




Który lakier do stemplowania podoba Wam się najbardziej ?
Jeśli lubicie nowości tak jak ja to koniecznie obserwujcie, bo niedługo pojawią się kolejne :)





Komentarze

  1. cała kolekcja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę połączenie fioletu i złotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 71 jest cudny!!!

    A to ultra holo supernova najbardziej mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolory, faktycznie typowo jesienne :) Fajnie, że ktoś jeszcze pisze o tradycyjnych lakierach, a nie ciągle o hybrydach

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydawało mi się, że kolory są po prostu fajne ... ale one są bombowe! Szczególnie ten 66 i 71 ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zgniłozielony całkiem fajny i nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle udana kolekcja, każdy z odcieni świetnie się prezentuje zarówno w buteleczce, jak i jako stempel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki! Uwielbiam takie jesienne zestawy. A zdjęcia idealnie prezentują to co napisałaś. Pozdrawiam. Poulciak

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorki, zwłaszczacza 66 i 71 wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics