Brwi z NowBrow

Hej! Dzisiaj zapraszam Was na wpis inny niż zwykle! Chciałabym pokazać Wam cienie do brwi łódzkiej marki Now Brow. Znacie? Kiedyś brwi były moją wielką zmorą, nie lubiłam ich, dopóki pewna osoba nie wyprowadziła ich dobrą drogę. Od tamtego momentu dbam o nie i nawet je lubię. Podobnie jak podkłady bardzo lubię testować kosmetyki kolorowe do brwi, także do mojej kosmetyczki wpadło 5 nowych cieni do brwi pochodzenia mineralnego. Są na prawdę fajne! Zapraszam Was do obejrzenia i przeczytania :)




o Now Brow ...

Now Brow to pionierska koncepcja Brow Bar w Łodzi. Miejsce gdzie w miłej atmosferze profesjonalny personel zapewni wysokiej jakości usługę stylizacji brwi i rzęs. Misją firmy jest zapewnienie klientom stałego dostępu do kosmetyki okolicy oczu, w łatwo dostępnych lokalizacjach galerii handlowych, oferując szybką usługę bez konieczności umawiania się. Firma ma ambicje spopularyzowania NITKOWANIA (ang. threading) – metody regulacji brwi i depilacji innych części twarzy za pomocą specjalne skręconej bawełnianej nitki. Technika ta znana jest od wieków w Indiach i na Dalekim Wschodzie, a obecnie bije rekordy popularności w USA i krajach Europy Zachodniej. Stylistki Now Brow zostały przeszkolone przez Kiran ­ jedną z najbardziej doświadczonych hinduskich profesjonalistek w tej dziedzinie. Now Brow chcę wprowadzić autorską metodę NOW HD BROW polegającą na kompleksowym wystylizowaniu brwi w celu wyraźnego wyeksponowania oczu i uzyskania perfekcyjnego łuku brwiowego. Efekt tego zabiegu jest spektakularny i daje brwi które cię wyróżnią. Now Brow chce zrewolucjonizować podejście do kosmetyki brwi.


o cieniach Now Brow ...

Składniki pochodzenia mineralnego są delikatne dla skóry, nie podrażniają. Dzięki zastosowaniu produktów pochodzenia mineralnego (jak Talc, Mica, Kaolin) nasze cienie rozprowadzają się jedwabiście, co nadaje lekkości w makijażu, bardzo przyjemne w aplikacji. Zawierają wiele mikroelementów (krzem, glin, żelazo, magnez, cynk i wapń) oraz sole mineralne, w związku z tym mają właściwości pielęgnacyjne. Nadają naturalny połysk. Nie zbrylają się. Są doskonale napigmentowane, długotrwałe, nie rozmazują się długo pozostają na swoim miejscu.


Jak już wspomniałam, cienie występują w 5 odcieniach od BP01 do BP05. Cienie Now Brw wydają się być bardzo odważne, znajdziemy odcienie brązów, szarość i grafit. Kolory są napigmentowane bardzo dobrze, lecz krzywdy sobie nimi nie zrobimy, stopień pigmentacji możemy sobie stopniować, w zależności od naszych preferencji i efektu jaki chcemy uzyskać. Każda Pani powinna znaleźć prawidłowy odcień cienia dla siebie. Myślałam, że do moich brwi najlepiej przypasuje odcień z numerem BP01 - najjaśniejszy, ale w sumie BP02 i BP05 również wygląda "twarzowo". Reszta cieni się nie zmarnuję, gdyż planuję wykorzystać je do makijażu oczu. Cienie nie osypują się, a na brwiach możemy zauważyć delikatny połysk. 

od lewej: BP01, BP02, BP03, BP04,BP05

Cienie są zamknięte w przezroczyste i plastikowe opakowania, dzięki czemu w łatwy sposób można sprawdzić i rozpoznać dany kolor. Są wydajne, używam ich od początku miesiąca a zużycie jest znikome. Cena cieni to 39 zł/ szt. Dużo i nie dużo ... Jeśli ma posłużyć mi przez długi okres czasu to warto w niego zainwestować, bo jest wydajny.


Stoisko Now Brow możemy spotkać w Łodzi w Galerii Łódzkiej (vis a vis cukierni Sowa) oraz w Manufakturze (vis a vis Apartu). W Now Brow możecie skorzystać z wielu usług m.in. nitkowanie i stylizacja brwi, stylizacji rzęs ale także z usług wizażowych lub masażu twarzy. Pełen zakres usług wraz z cennikiem znajdziecie TU. Z okazji otwarcia nowego punktu w Łodzi, Now Brow przygotowało dla Was rabat w wysokości -20%. Przy okazji zapraszam na ich stronę internetową www.nowbrow.pl oraz fanpege TU.



 Zapraszam na mój Instagram @antii_ecosmetics
Do końca października -20% w Now Brow!



Komentarze

  1. Wyglądają bardzo fajnie! Z uwagi na swoje ciemne brwi, potrzebuję czegoś, co ładnie i naturalnie pokryje i nie stworzy efektu sztuczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała paleta kolorów do brwi! Uwielbiam kosmetyki do brwi, od kiedy je odkryłam uwielbiam dopasowywać odcienie różnych formuł - cieni, kremów, pomad, jednakże tej marki jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo interesujących odcieni. Jednak ja jestem wierna kultowej pomadzie ABH

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że ten najciemniejszy kolor byłby dla mnie ok, mimo, że jestem blada to lubię mocno podkreślać brwi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w kwestii brwi jestem wierna kredce od Lovely. Tanioszka, a trzyma się cały dzień na miejscu. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics