OPI, Love OPI, XoXo - My Wish List is You

Witajcie! To już ostatni lakier z kolekcji LOVE OPI XOXO - My Wish List is You jaki chciałabym Wam pokazać (chociaż mam cichą nadzieję, że uda mi się jeszcze dokupić Sending You Holiday Hugs). Jeśli kochacie czerwienie tak bardzo jak ja, to ta, dzisiaj prezentowana powinna przypaść Wam do gustu. Jest nieco inna niż Adam said "It's New Year's, Eve", którą pokazywałam jakiś czas temu na blogu TU




My Wish List is You w porównaniu Adam said "It's New Year's, Eve" ma dużo cieplejszy odcień i posiada nuty pomarańczowe, przez co wydaje się być dużo jaśniejsza, żywsza. Na paznokciach mam 2 warstwy. Lakier ma szkliste wykończenie, nie farbuje płytki ani skórek. Ciekawa jestem, która czerwień bardziej do Was przemawia, w której czułybyście się lepiej?


 Instagram  @antii_ecosmetics
Lakiery OPI dostępne na stronie www.kupkosmetyk.pl


Komentarze

  1. Oba lakiery mają coś w sobie, ale chyba bardziej urzekł mnie My Wish List is You :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten pomarańcz z czerwienią, daje poczucie ciepła i bezpieczeństwa, że też tak to napiszę :) Nie lubię zwykłych, krwistych czerwieni aż tak mocno :)

    http://luxwell99.blogspot.com/2018/01/punktacja-na-aplikacji-rossmann.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie czerwienie, ale nie pamietam kiedy ostatnio mialam ja na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z essie mam taki kolor russian roulette:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień czerwieni! Zdecydowanie wolę takie żywsze niż przygaszone.
    Markę lakierów znam i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładny kształt paznokci, a kolor idealny, kojarzy mi się z elegancją i seksapilem. :) Super post. :)

    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj sięgam po zimne czerwienie, ale ta też ma w sobie dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczna czerwień zawsze jest na topie, choć ja wolę odcienie idące w burgund.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czerwień, jeden z moich ulubionych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek. Uwielbiam czerwień na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics