Odkrycia kosmetyczne 2017 - paznokcie, makijaż, pielęgnacja

Hej! Co roku zakładam sobie, że na początku roku przygotuję dla Was wpis z cyklu "odkrycia kosmetyczne" lecz do tej pory nigdy mi się nie udawało. Mając chwilę czasu postanowiłam przygotować wpis ODKRYCIA KOSMETYCZNE 2017 ROKU, ponieważ sama lubię oglądać Wasze odkrycia - perełki minionego roku. Są to moje odkrycia, kosmetyki z którymi bardzo się polubiłam i się u mnie sprawdziły, do których często wracam. Uważam, że godnie zasługują by gościć na moim blogu. Wpis podzieliłam na trzy kategorie: PAZNOKCIE, MAKIJAŻ, PIELĘGNACJA.










1. NCLA So Rich - olejek do skórek | 2. Indigo - pilniczek do paznokci "mylar" | 3. Orly - One Night Stand | 4. Indigo - frez do ściągania hybrydy | 5. Artistic Nail Design - nowa marka lakierowa na polskim rynku | 6. NCLA - lakiery, które mnie zachwyciły







To by było na tyle!
Koniecznie dajcie znać co u Was się sprawdziło, co Wy polecacie? 

  Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. Bardzo lubię pomadki Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale mnie to nie dziwi, jaki jest Twój ulubiony nr? ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. próbowałam frezy mniej znanych firm ale jednak wolę indigo, na chwilę obecną najlepsze :)

      Usuń
  3. Żel do mycia twarzy jest świetny, ale polecam Ci również wersję różową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam kilka w zapasie, ale chętnie się przyjrzę różowemu :)

      Usuń
  4. ja też postanowiłam w końcu stworzyć tego typu post :D tyle, że z ulubieńcami 2017, ale w sumie wychodzi na to samo ;)
    i na mojej liście też znalazł się ten szampon dove. tylko do włosów farbowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, czekam na Twoją listę, chętnie przejrzę :D

      Usuń
  5. Matowe pomadki Golden Rose wręcz pokochałam w tym roku! Mam ich już aż 6 😱 A puder Kryolan jest moim ulubionym od 4lat i nie zamienię go na nic innego ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja miłość do Kryolana trwa trochę dłużej, mam w planach zakup kolejnego opakowania bo niespodziewanie się skończył :)
      jakie masz numery GR? :)

      Usuń
    2. Mam 02, 08, 11, 13, 18 i 22. Na tyle je wszystkie lubię, że ciężko wybrać ulubioną. Jedynie 02 używam rzadko, bo taki kolor zostawiam sobie jedynie na jakieś wieczorne wyjścia 💄💋

      Usuń
  6. Też polubiłam się z wodą różaną z Bielendy :) Chociaż moim największym hitem tego roku jest czarne mydło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo mydło czarne też bardzo lubię, ale to odkrycie sprzed kilku lat, kiedy to pierwsze kroki stawiał Maroko Sklep i mój blog :D - polecam ich mydło czarne, jest w 100% naturalne i daje efekt już po pierwszym myciu :)

      Usuń
  7. tusz z loreala jest rewelacyjny! :D I te pomadki z Golden Rose <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze wszystkich kosmetyków woda rozana u mnie wypada najlepiej. Wiele kosmetykow ktore u Ciebie sie sprawdzily i mnie poradzily sobie srednio, jak chociazby tusz do rzes z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uu, to nie dobrze ale fajnie, że chociaż kosmetyk Bielendy przypasował :)

      Usuń
  9. duzo dobrego słyszałam o tym podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadki Golden Rose i gąbeczki Blend It także uwielbiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Catrice HD ale chętnie wypróbuję Wet'n Wild skoro polecasz :) Z lakierów trochę się zawiodłam na NCLA ... a może źle wybrałam kolory i dlatego jestem nie zadowolona. Puder Kryolan tez mi tyłka nie urwał ...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam wcześniej tej paletki z kobo, koniecznie musze ją zdobyć bo ma piękne odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadki GR uwielbiam, a paleta KOBO bardzo mi się podoba... Widzę tu kilka kosmetyków, które mam i świetnie mi się sprawdzają, np. żel czysta glinka od Loreal :) U mnie rewolucję zrobiła miniaturka tuszu do rzęs z Sephora :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkład z Catrice to i moje odkrycie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics