NCLA Sivan Ayla Rose For Breakfast

Cześć! Zima trwa w najlepsze, ale ja dzisiaj chciałabym pokazać Wam pastelowe cudo czyli lakier NCLA z kolekcji Sivan Ayla o nazwie Rose For Breakfast ❤ Jak patrzę na ten kolor to chcę już wiosnę! Tak bardzo mi brakuje ciepła i promieni słonecznych ale już niedługo! ;) Tymczasem zapraszam na nowy wpis!



Czy wiesz kim jest Sivan Ayla? Sivan Ayla to pochodząca z Los Angeles tzw. „It Girl”, to ona wyznacza trendy w modzie i stylu, a jej podróże i codziennie życie, na Instagramie obserwują setki tysięcy kobiet z całego świata. Kolekcja, którą stworzyła dla NCLA jest najbardziej „instagramową" kolekcją lakierów w historii Internetu. Odcienie lakierów nawiązują do słodkich donatów, musującego wina, zachodów słońca na Capri i muśniętej słońcem skóry. Te subtelne, zmysłowe i ultra kobiece kolory rozkochują w sobie od pierwszego spojrzenia.

Rose For Breakfast to przepiękny, pastelowy odcień słodkiego różu. To pierwszy pastelowy lakier, który mogę rzec, że jest idealny pod każdym kątem. Dwie warstwy, bez smug, wspaniała aplikacja - toż to ideał! :) Do tego lakier ma ładny błysk.


Pamiętajcie, że do końca miesiąca możecie skorzystać z mojego kodu rabatowego "ECOSMETICS", dzięki któremu otrzymacie aż 25% zniżki na dosłownie wszystko! Proszę nie sugerować się zapiskiem z obrazka, ponieważ kod został przedłużony! Jeśli jesteście ciekawi co ja zakupiłam to odsyłam Was do TEGO wpisu.



 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. O boooooziu! Jaki piękny pudrowy róż. Cudnie się prezentuje na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny kolor! Lubię takie delikatne kolory :D

    zapraszam również do mnie - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio też coraz bardziej przekonywuje się do takich pastelowych odcieni, a ten jest wybitnie fajny! :)

      Usuń
  3. Od razu kojarzy się w wiosną i jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny pudrowy róż, bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilekroć patrzę na Twoje paznokcie to nie mogę wyjść z podziwu. Mają super kształt i każdy lakier prezentuje się na nich świetnie. Nic tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm dziękuję, ale jeden z nich jest uszkodzony :P

      Usuń
  6. Kolorek jest naprawde piekny. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki przepiękny ten kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor :) Gdy na niego patrzę, również mam ochotę na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie zima mogłaby być max 2 tygodnie w roku, zdecydowanie jestem ciepłolubna :P

      Usuń
  9. Jaki piękny kolor ;) Po prostu idealny odcień ;) Chyba dokładnie takiego brakuje w mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten odcień :)! O tych lakierach jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie delikatne kolory, które nie wyróżniają się zbyt mocno. Piękny lakier i rewelacyjna aplikacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcęęęę, odcień doskonały 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics