4 mar 2018

LOVE by ShinyBox 2/2018

Cześć! Lutowa edycja ShinyBox to pudełko przepełnione miłością do kosmetyków i najlepszych niespodzianek. Czy faktycznie czerwone pudełeczko jest przepełnione miłością ? O tym już za chwilę! Zapraszam do obejrzenia zawartości oraz poznania mojej opinii.




Na wstępie zaznaczę, że znowu zabrakło karteczki ze spisem kosmetyków. Nie wiem jak Wy, ale ja za czym obejrzę zawartość lubię zapoznać się z broszurką. 

1. Kueshi woda micelarna (ok 32 zł / 100 ml) wersja travelsize

Usuwa zanieczyszczenia i oczyszcza skórę twarzy, pozostawiając ją miękką i nawilżoną. Stosować rano i wieczorem używając bawełnianej ściereczki lub wacika. Nie trzeba spłukiwać. Polecany dla każdego rodzaju skóry i wieku.

Produkt otrzymały go Klientki, których styczniowy zestaw ShinyBox jest przynajmniej drugim w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu.

Chyba najlepszy produkt z całego pudełka, szkoda, że taka mała buteleczka, bo polubiłam się z marką Kueshi.

2.  Smart Girls Get More Pomadka w Płynie Colour Rich Super Matt (15,99 zł / szt.)

Wyjątkowa pomadka o bardzo silnej pigmentacji i głęboko matowym wykończeniu. Jej jedwabista konsystencja powoduje, że pomadka bardzo łatwo się rozprowadza, pokrywając usta intensywnym kolorem. Pozostaje na ustach bardzo długo, nawet podczas posiłków. Mix kolorów.

Ostatnio mam fazę na pomadki więc chętnie wypróbuję. Mój kolor to Berry Me - ciemny jagodowy odcień. 

3. Smart Girl Get More Bronzing Palette Matt & Pearl (16,99 zł/17 g)

Produkt brązująco - rozświetlający o dwóch funkcjach. Matowa część nadaje cerze efekt natychmiastowej opalenizny, jednocześnie matując skórę, a część perłowa nadaje blask, odpowiedni na wieczór i specjalne okazje. Do stosowania celem podkreślenia wybranych partii twarzy oraz do całego ciała. Dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych .

Trafił mi się puder brązujący w odcieniu Warm Bronze. Muszę przyznać, że jestem już znudzona kosmetykami tą marką ponieważ co rusz przewija się przez pudełka. Bardziej ucieszyłabym się z kosmetyków kolorowych innych dostępnych w drogeriach firm. Może nadejdą jeszcze takie czasy, że ShinyBox mnie zaskoczy. 



4. PUREDERM Maska na twarz (4,99 zł /szt.)

Maska skutecznie odżywia i nawilża dzięki mieszaninie ekstraktu z malin, kolagenu i witaminy E. Bogate działanie malin i innych składników, zmiękcza i odżywia pozostawiając skórę miękką, odświeżoną i nawilżoną. 

5. Olimp Labs THERM LINE® FAST (60,72 zł / op.)

Suplement diety w postaci tabletek powlekanych, zawierający odpowiednio dobraną kompozycję składników dla kobiet dążących do szybkiej redukcji wagi ciała. Składniki preparatu wspomagają spalanie tłuszczu, przyspieszenie metabolizmu oraz usuwają nadmiar wody z organizmu. 

Suplementy diety tego typu są dla mnie totalnym nieporozumieniem! Bardzo fajnie, że ekipa ShinyBox dba o osoby z nadwagą, ale co z osobami, które się nie odchudzają lub po prostu nie mogą używać takich specyfików? 



6.  CleanHands Ochronny krem do rąk 2w1 (6,99 zł / 75 ml)

Krem do rąk o lekkiej formule. Doskonale nawilża skórę dłoni i błyskawicznie się wchłania. Dzięki zawartości składników antybakteryjnych stanowi efektywną ochronę skóry. Zawiera olej z awokado, D-pantenol i witaminę E, które nawilżają i pomagają zachować zdrową kondycję oraz piękny wygląd dłoni. 

Moje dłonie potrzebują odpowiedniej dawki natłuszczenia, a lekka formuła nie wiem czy się u mnie sprawdzi. 

7.  I WANT Zestaw pielęgnacyjny "Simple" (0,95 zł/ zestaw)

Zestaw simple do cery normalnej i mieszanej. Nie zawiera parabenów, sztucznych zapachów i barwników. Zestaw zawiera: 1 x Tonik nawilżający 5ml 1 x Emulsja nawilżająca 5ml. 

8.  Tołpa Regenerująca maska na naczynka (5,99 zł / 2 x 6 ml)

Redukuje zaczerwienienia i regeneruje podrażnioną skórę. Wzmacnia naczynka krwionośne, łagodzi podrażnienia i eliminuje uczucie ściągnięcia. Wyrównuje koloryt skóry i zmniejsza widoczność zaczerwienień. Nawilża, odżywia i chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. 

9. FLOSLEK Pharma Kosmetyk z serii ELESTABion (24,99 zł / 200 ml)

ELESTABion R Regenerująca maska do włosów. Regeneruje przesuszone i zniszczone włosy. Wzmacnia i wygładza łamliwe włosy. Nadaje włosom jedwabistą miękkość, skutecznie chroni kolor włosów farbowanych. 

Znacznie bardziej przydałaby mi się kuracja przeciw wypadaniu włosom. 

10. Bergamo Kosmetyki pielęgnacyjne - 2 próbki

Bergamo, ampułka serum ze śluzem ślimaka.
Wysoce skoncentrowane substancje odżywcze nawilżają i regenerują skórę. Śluz ze ślimaka opóźnia procesy starzenia się skóry, ujednolica koloryt, zapobiega infekcjom oraz chroni skórę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Zawarta niacyna (witamina B3) rozjaśnia skórę, pozostawiając ją promienną i dogłębnie nawilżoną. W pudełku znalazł się produkt o pojemności 2 g.

BERGAMO, DNA Wrinkle krem do twarzy.
Skoncentrowany krem z formułą DNA intensywnie nawilża skórę oraz poprawia jej sprężystość i gładkość. Odżywczy krem o delikatnej kremowej konsystencji zawiera opatentowany kompleks DNA PTMA-Oligomer Plus, który odbudowuje naturalną warstwę skóry, przywracając jej gęstość, jędrność i elastyczność. Zawarte w kremie masło shea oraz olej arganowy wygładzają skórę oraz zapewniają jej odpowiedni poziom nawilżenia. W pudełku znalazł się produkt o pojemności 2 g. 



Zapewne zauważyliście, że tuż obok pudełka Love znajduje się drugie  Create Your Style. To limitowana edycja pudełka przygotowana specjalnie dla wszystkich miłośniczek pięknych i zdrowych włosów. Box powstał z okazji 120 urodzin marki Schwarzkopf, która cieszy się ogromnym zaufaniem konsumentek na całym świecie.

W pudełku Create Your Style, które możesz zamówić za jedyne 19 zł, znajdziesz 6 kosmetyków o wartości ok. 100 zł! Jest jeszcze dostępne :)

Kiedy dowiedziałam się, że drugie pudełko będzie od marki Schwarzkopf to miałam na myśli nową linię produktów beology, z których ogromnie bym się ucieszyła. 



1. Schauma SZAMPON NATURE MOMENTS (8,99 zł / 400 ml)

Regenerująca formuła z wodą kokosową i kwiatem lotosu została stworzona, aby zapewnić natychmiastowe nawilżenie. Pozostawia uczucie miękkich i wygładzonych włosów od nasady aż po same końce. Bez silikonów. Bez sztucznych barwników. Dobrze tolerowany przez skórę głowy. Testowany przez dermatologów – certyfikat DERMOCERT.

Zapach obłędny. Warto powąchać podczas wizyty w drogerii.

2. Gliss Kur ODŻYWKA DO WŁOSÓW SUPREME LENGTH (11,99 zł / 200 ml)

Formuła z regeneracyjnymi mikro-lipidami i ekstraktem z piwonii odbudowuje zniszczenia na całej długości włosów, ułatwia rozczesywanie i zapewnia sypkość włosów. Formuły Gliss Kur z keratynowym serum odbudowują zniszczenia na długości włosów a także zapobiegają ich przyszłym uszkodzeniom. Sposób użycia: Nałóż na mokre odsączone z nadmiaru wody włosy, a następnie dokładnie spłucz.


3.  Taft BARDZO MOCNY LAKIER DO WŁOSÓW 7 days (13,99 zł / 250 ml)

Formuła Taft 7 Days Anti-Frizz przeciwdziała puszeniu się włosów. Technologia Frizz-Resist chroni włosy przed wilgocią. Nadaje 7-dniową objętość, gładki styl i długotrwałe wykończenie. Bez sklejania i bez śladów na włosach. FORMUŁA NA KAŻDĄ POGODĘ pozwala utrzymać stylizację fryzury do 3 dni przy każdej pogodzie.

4.  Schwarzkopf LIVE COLOR SPRAY (26,99 zł / 120 ml)

Makijaż do włosów w spray’u, który zmywa się po jednym umyciu szamponem. Natychmiastowy efekt kolorystyczny, bez uczucia sklejonych włosów. Mix kolorów. Sposób użycia: Dobrze wstrząśnij! Rozpyl kolor na włosach krótkimi seriami z odległości 10 cm, tworząc intensywny lub subtelny efekt kolorystyczny. Natychmiast wysycha, a precyzyjny aplikator pozwala na łatwą aplikację. Do wielokrotnego użytku.

5. got2b SUCHY SZAMPON FRESH IT UP EXTRA FRESH (18,99 zł / 200 ml)

Natychmiastowo oczyszcza i odświeża włosy. Przeciwdziała przetłuszczaniu się włosów i nie pozostawia białych śladów. Instrukcja użycia: Trzymaj puszkę w odległości 20 cm od suchych włosów, podziel je na sekcje i spryskaj u nasady. Rozpylaj krótkimi seriami. Wmasuj w skórę głowy, aby rozprowadzić produkt i wyczesz pozostałości. Po użyciu zawsze zamknij opakowanie zatyczką i przechowuj w suchym miejscu. 

Taki sam produkt znalazł się w którymś z wcześniejszych pudełek.

6.  SCHWARZKOPF ŻELOWA TRWAŁA KOLORYZACJA #PURECOLOR (26,99 zł / op.)

Pierwsza trwała żelowa koloryzacja od Schwarzkopf, która utrzymuje nawilżenie włosów po koloryzacji. Dlaczego więc nie zabierzesz jej do domu i nie spróbujesz nowej formuły z kaktusem i aloesem, która nie spływa z włosów i jest niesamowicie łatwa w aplikacji? Czy wiesz jaki jest sekret pięknych włosów. Nawilżenie, zdrowy wygląd i blask! Znajdź swój wymarzony kolor wśród 20 odcieni #PURE COLOR. Mix 6 odcieni.

Bez różnicy jaki trafił mi się kolor, ponieważ nie farbuję włosów. 

***
Pudełko Love wypadło na prawdę bardzo słabo. Brakuje mi w nim kosmetyku wow, który byłby prawdziwym rarytasem. Jeśli ma być nim suplement diety Term Line Fast to wypadło słabo. Podkreślam, że nie każdy ma problem z nadwagą, a w śród nas są również kobiety karmiące piersią bądź ciężarne, lub takie które nie potrzebują takich piguł :) Spodobał mi się produkt marki Kueshi, nie pogardzę maseczkami. Natomiast jeśli chodzi o drugie pudełko Create Your Style spodziewałam się kosmetyków, które wynagrodzą mi zawartość pudełka Love. Nie używam kosmetyków koloryzujących, także mało rzeczy tak na prawdę mi się przyda. Szampon, odżywka i lakier mogą okazać się fajne. Mam nadzieję, że marcowe powieje świeżością, widzieliście zapowiedź pudełka? Szata graficzna wygląda obiecująco :)

Dajcie znać co sądzicie o zawartości pudełek? 
Które bardziej Wam się spodobało?

9 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają oba boxy :D jestem z nich zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość pudełek, chociaż również uważam, że Therm Line jest tutaj nieporozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkty z tych pudełeczek masz! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze pudełko jest extra...dużo tego...
    Zależy co kto potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych kosmetyków, będziesz miała co testować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. w tym miesiącu mamy sporo różności z boxów do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Suplementy diety nie powinny pojawiać się w pudełkach kosmetycznych. Jest to straszna głupota, tym bardziej tego typu suplementy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii