Manicure w kolorach LIU JO Milano

Hej! Czy często się Wam zdarza, że podczas robienia manicure inspirujecie się czymś? Mi się to rzadko zdarza, a szkoda, bo można stworzyć bardzo fajny manicure, o którym wcześniej byśmy nie pomyślały. Przeglądając marcowy magazyn Elle natknęłam się na piękną suknię włoskiej marki LIU JO Milano i postanowiłam odzwierciedlić piękne kolory na moich paznokciach. Od razu kiedy ujrzałam Candela Pelizza (influencerka, matka i ikona mody o wyjątkowym charakterze mieszkająca we Włoszech) w zwiewnej sukni i pomyślałam o kolorach z najnowszej kolekcji OPI Lisbon <3





Suknia w geometryczne wzory w kolorach czerwono - niebiesko - białym. Po sukcesie kampanii #StrongTogether włoska marka dalej stawia na kobiecą siłę prezentując równowagę pomiędzy wyglądem zewnętrznym i niepowtarzalnym charakterem. W tym sezonie skupiają się na dynamicznym, szczerym i pozytywnym podkreślaniu siły kobiecości! Chyba im się to udało! A to jedno ze zdjęć ...


Włoskie klimaty i portugalska kolekcja - czemu nie :) W moim manicure użyłam lakierów w najnowszej wiosenno - letniej kolekcji marki OPI. We Seafood and Eat It - czerwony z koralowymi tonami, Tile Art to Warm Your Heart - niebieski, Suzi Chases Portu-geese - biały. Wszystkie swatche lakierów możecie obejrzeć TU i TU. Chciałam również w tym miejscu pochwalić lakier We Seafood and Eat It, który jak się okazał dzięki swojej pigmentacji nieźle sprawdził się jako lakier do stempli. Dokładnie nim odbiłam wzór na środkowym palcu. Wzory pochodzą z płytki MoYou Explorer. Całość wystemplowałam nowym stemplem z aliexpres, o którym nie tak dawno opowiadałam na InstaStory :) Na sam koniec mój manicure zabezpieczyłam Seche Vite.


 Dla przypomnienia kolekcji #Lisbon zapraszam na wpis pokazowy TU :)

 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. Uwielbiam paznokcie z tego typu wzorami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny mani :). Zdecydowanie już wiosna na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja jestem zdania, że inspirację można znaleźć wszędzie - w modzie, architekturze czy przyrodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za mało się inspiruję, ale czas to zmienić ;)

      Usuń
  4. Prześliczna inspiracja i wykonane mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, odważne barwy! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz super talent! Paznokcie wyszły świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Żebym ja umiała robic takie wzorki , piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to zdobienie pasuje do stylizacji. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics