Manicure z okazji Dnia Świętego Patryka

Cześć! Dzień Świętego Patryka w tym roku przypada w sobotę 17 marca. To najbardziej zielony dzień roku w Irlandii. Z tej okazji organizowane są liczne festyny, parady, imprezy, wznoszone są toasty, odbywają się tańce irlandzkie. W tym dniu wszyscy (pewnie prawie wszyscy ;)) ubierają się na zielono. Ja z tej okazji przygotowałam szybki manicure z użyciem zielonych kolorów - bo jakby inaczej :)




Moją bazą jest zielony ze złotymi drobinkami marki Delia nr 184 (lakier kryje przy użyciu 2 warstw) oraz biały Orly Breathable White Tips (świetne krycie 1-2 warstwy). Zaskoczę Was ale wzory odbiłam także lakierem Orly Breathable White Tips. Z uwagi na to, iż lakier jest mocno napigmentowany to doskonale sobie radzi ze stemplowaniem. Natomiast zielony wzór z czterolistnymi koniczynkami został wykonany moim ulubionym zielonym z Colour Alike 49 B. a Sour Jelly. Wzór koniczynka pochodzi z płytki Pueen33, kropkowy z Yours Cosmetisc.




 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. Śliczna ta Delia! Taki zielony wpadający odrobinę w miętę 💚🍀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda. Nie sądziłam, że zieleń może tak fajnie wyglądać na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. :) Ja zapomniałam, że chciałam coś koniczynkowego zmalować. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam groszki na paznokciach! Cudowne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest ten lakier delii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobienie! U mnie zieleń nie gościła na paznokciach, bo nigdy nie pamiętam, kiedy dokładnie jest to święto :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics