Orly Breathable White Tips

Witajcie! Zapewne wiecie jak trudno jest znaleźć idealną kremową biel. Nie jedna z nas zmierzyła się z tym zadaniem i jak się okazało znaleźć idealną biel nie jest wcale takie proste. Ja szukając tej jedynej na swojej drodze spotkałam kilka bubli, ale dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o tej wyjątkowej! W moje ręce ostatnio wpadł lakier ORLY Breathable WHITE TIPS



Lakier z serii Breathable (oddychający) ma rewelacyjną konsystencję a do tego kryje przy dwóch warstwach. Jest dla mnie ideałem ponieważ jest bardzo przyjemny podczas aplikacji, do tego bez użycia top coatu daje piękny efekt tafli. To śnieżnobiały ideał zarówno do samodzielnego malowania paznokci ale też pod wszelkie wzory (stemple, naklejki itd.). A co lepsze, to lakier WHITE TIPS również stempluje, także same zalety. Lakiery Breathable mają grubszy pędzelek (taki jak w obecnych lakierach Orly), który dopasowuje się do kształtu płytki i można nim łatwo pomalować paznokcie, manewrować wokół skórek. Lubię serię lakierów Breathable gdyż wyróżnia je mocna, głęboka pigmentacja oraz to, że lakiery ładnie wyglądają bez użycia bazy i topów nawierzchniowych.



Dajcie znać jaka jest Wasza idealna biel? A może też WHITE TIPS?



Komentarze

  1. Biel idealna, takiej szukałam i dzięki Tobie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu miałam okazję kupić biały lakier z INGRID i u mnie się sprawdził mimo wielu negatywnych opinii z jakimi się spotykam, ale Twoją propozycję również na pewno przetestuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wiedzieć! lubię serię breathable, więc chętnie go kiedyś wypróbuję :)
    a moją ulubioną bielą jest obecnie ncla - donut glaze

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, kremowa biel! <3
    Koniecznie muszę zaopatrzyć się w ten lakier :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek. Muszę się zaopatrzyć w takie cudo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie idealna jest ta biel :) pięknie się prezentuje na paznokcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna biel! Kiedyś nie lubiłam lakierów w tym kolorze, aczkolwiek już od dawna bardzo lubię takie paznokcie, a tutaj wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics