Colour Alike KRK 523 Kładka Bernatka

Wczoraj mogliście podziwiać urodę Kwiaciarki, natomiast dzisiaj lakieru Kładka Bernatka. Zapewne osoby nie mieszkające w Krakowie i okolicach nie znają znaczeń niektórych nazw lakierów. W skrócie powiem Wam, że Kładka Bernatka to nic innego jak kładka pieszo - rowerowa wybudowana na Wiśle, która łączy Kazimierz z Podgórzem, stąd też wzięła się nazwa. Kładka staje się lub już stała - miejscem zakochanych, można tu spotkać milion kłódek z inicjałami, imionami itd.

Przechodząc do sedna, nasza lakierowa Kładka Bernatka ( 523) to lakier w kolorze niebieskim, niektórym może przypominać Daleko do Sopotu? lecz DdS jest dużo cieplejszy i wpadający w turkus, natomiast Kładka Bernatka jest chłodniejsza i bardziej niebieska. Myślę, że fanom koloru niebieskiego nie będzie to obojętne i będą musieli mieć obie wersje! :) Lakier jest kremowy, kryje przy dwóch warstwach, bez top coat ładnie błyszczy.


Niestety tylko jedno zdjęcie tu pokażę, bo czasem mam takie dni, że malowanie mi nie wychodzi, tym bardziej nie moim kolorem :P

Dajcie znać, czy to Wasz kolor?

Lakiery dostępne na colorowo.pl
pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Przepiękny! Taki turkusowy i wakacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny lakier, ale on mi się kompletnie nie kojarzy z Bernatką xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to teraz może zacznie, he he ;))

      Usuń
    2. Lakier jest tak piękny, że mam taką nadzieję ♥

      Usuń
  3. Bardzo optymistyczny błękit:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze ładniejszy kolor niż kwiaciarka! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny:) Wygląda jak Inglot 389 z zeszłorocznej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooj, a on jest taki śliczny!! jak może Ci się nie podobać niebieski (i to jeszcze TAKI) to ja nie wiem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że ja jestem do niebieskich jakoś anty nastawiona, ładny jest ale to nie mój odcień jeśli już :P

      Usuń
  7. zdecydowanie mój!!! piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie - pierwsze skojarzenie z "Daleko do Sopotu?" ciekawa jestem porównania na żywo, czekam cierpliwie na przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo fajnie, mega optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie to mój kolor, lubię niebieskości pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tym lakierku!

    OdpowiedzUsuń
  12. niebieski to też nie mój kolor ale ten kolor bardzo mi się u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio na kładce są sesje ślubne. Ahahahahaha taki romantyzm : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, cała kolekcja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiaciarka bardzo mi się podobała, ale Kładka Bernatka to już poezja :) uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny kolor ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mój kolor i bardzo mi się podoba :D A jak ładnie błyszczy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics