Na fali - water decals

Jak już Wam kiedyś wspominałam, bardzo lubię styl marynistyczny
Kocham morze, statki, kotwice, mewy, paski ... mogłabym wymieniać tak dalej wszystkie rzeczy, które są z tym związane. Chyba powinnam mieszkać nad morzem, a nie w centralnej Polsce :)
Jeśli Wy też lubicie i macie ochotę stworzyć manicure właśnie w takim wydaniu, zapraszam Was na konkurs, w którym do wygrania są lakiery Orly! Więcej informacji znajdziecie TU.

Dzisiaj również nie próżnuję i stworzyłam mani marynistyczny, za pomocą naklejek wodnych 
od Born Pretty Store.


Paznokcie pomalowałam białą bazą, lakierem Orly. Fale zrobiłam za pomocą płytki MoYou Sailor i tutaj użyłam lakieru czerwonego Golden Rose Rich Color 24 oraz niebieskiego OPI Eurso...Euro.  
 Następnie użyłam naklejek KLIK, które bardzo łatwo można zaaplikować, po czym całość pokryłam 
Orly Tough Cookie.


Paznokcie, paznokciami ale bransoletka z tym motywem również musi być!
 Wykonała ją dla mnie moja koleżanka :))
Lubicie takie bransoletki??


A to wszystko, a prawie wszystko bo zapomniałam o Orly Tough Cookie co potrzebowałam do wykonania tegoż manicure.

http://www.bornprettystore.com/nail-water-decals-sticker-compass-anchor-pattern-transfer-sticker-p-6074.html

Pamiętajcie, że powołując się na kod do BRS możecie skorzystać ze zniżki 10%


pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Piękny mani ;) super kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, od razu marynarz przychodzi na myśl :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zachciało mi się zrobić takie paznokcie na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. super pazurki, fajna jest kolorystyka marynistyczna ;)
    ja próbuję coś fajnego na konkurs wymyślić.. ale chyba nie mam szans i tak, więc nie wiem czy się zgłoszę. wszystko już było ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Super CI wyszły, ja też kocham takie klimaty, dlatego o ile zdąże to postaram się wziąć udział w twoim konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie :) też lubię te klimaty - na ubraniach, paznokciach i nie tylko :D
    super wyglądają te naklejki !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię takie klimaty, chociaż na moich paznokciach jeszcze nie wylądowały ;) Super Ci wyszło to zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju jakie piekne! Ja bardzo żałuje ze nie umiem malować paznokci, bo bym się zgłosiła : c

    OdpowiedzUsuń
  10. coś mi przypomina ta bransoletka! ^^ bardzo ładnie i że tak powiem: dobrze, że nie startujesz w konkursie, bo miałybyśmy wysoko postawioną poprzeczkę XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Mam te same naklejki i też mnie nachodzi na jakiś marynarski mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten motyw. I to nie tylko na paznokciach, ale też w ciuchach, wystroju wnętrz... Super Ci to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  13. La Petit Marseillais muszę go wypróbować po skończeniu chociaż jednego żelu pod prysznic z mojej kolekcji;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nic tylko teraz nad morze z takimi paznokciami ! :D super;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie, uwielbiam motywy morskie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci wyszło to mani,z resztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowne zdobienie ;) I piękna ta bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics