Wyniki Marynarskiego Konkursu

Dzisiejsza notka, na którą wypatrywałyście już za pewne od kilku dni, a mianowicie ogłoszenie wyników Konkursu - mani w stylu marynistycznym! Musicie mi wierzyć, ale nie mogłyśmy zdecydować, które prace są najjjjj, bo tak na prawdę każda z Was włożyła w nie ogrom serca. Zdobienia zostały wykonane różnymi technikami, królowały zarówno naklejki, stemple jak też i własnoręcznie malowane wzory. Podziwiam za każdy szczegół! Przechodząc do ogłoszenia wyników ...

I miejsce 
ZjemCiKlapki

(zestaw sześciu lakierów Orly Baked)

II miejsce
Marlena Ś. 

(zestaw mini lakierów Orly Baked)

III miejsce
hatsu-hinoiri

(zestaw mini lakierów Orly Baked)


Pozostałe prace:

aalimkaa

alizall

Anita Nails

Chilli

Z miłości do paznokci

indziak

Justine145

LakieromaniaczkaZuza

Lucyna L.

madelenails

Maliniarka

Amethyst

evlyn

Mavia

My roses nails

niewielka

Paulina S.

Paulinka

Sabi-nails

Dziękuję raz jeszcze za wszystkie nadesłane prace, a zwycięzców proszę o dane do przesyłki na adres ecosmeticsy@o2.pl proszę podpisać maile! :)
Jeśli do dzisiaj godziny 21.30 otrzymam dane adresowe, to jutro zostaną do Was wysłane lakiery!

Pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. piękne prace, gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo masakra, ale piękne prace! Gratuluję dziewczynom :) Nie dziwie sie, że był taki trudny wybór. Większośc nienagrodzonych prac jest świetna. Najbardziej przykuła mój wzrok praca My roses nails - normalnie jak obraz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się z Tb zgadzam i gdybym to ja wybierała to My roses byłaby moim nr 1 i Marlena też piękną prace zrobiła :) dla mnie bardziej pracowite są ręczne zdobienia :)

      Usuń
    2. dziękuję Wam dziewczyny, Wasze słowa są dla mnie cenniejsze niż jakiekolwiek nagrody i wyróżnienia :*
      gratuluję wygranym :)

      Usuń
    3. ja tak jak Anita dałbym pierwsze miejsce My roses nails :) bo ta praca jest naprawdę piękna i musiała być bardzo pracochłonna!

      no i gratulacje dziewczyny :)

      Usuń
    4. dziękuję Zu ^^
      praca była bardzo pracochłonna, spędziłam nad nią ponad 4 h :)

      Usuń
  3. Gratuluję! Fantastyczne prace, mnie najbardziej spodobało się zdobienie Hatsu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że miałaś problem z decyzją. Świetne prace! Bardzo się cieszę, że Anka z bloga ZjemCiKlapki wygrała! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny prezent w dzisiejsze urodzinki :D dziękuję i gratuluję dziewczynom !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, bardzo mi się podobają wszystkie bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, wszystkie prace przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa ale jaja. Nie moge wyjsc z szoku, dziekuje bardzo <3 tak marzylam o tej kolekcji orly... Jeeej ciesze sie jak male dziecko. Ale nie dziwie sie ze wybor byl tak trudny, wszystkie prace sa wspaniale! Kazda ma w sobie coś wspaniałego. Gratuluję reszcie dziewczyn i jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow super:D piękne paznokcie i zdolne dziewczyny!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie fajne :) Maliniarka, Hatsu i Marlena podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow, dziewczyny! Wszystko jest niesamowite! Antii, genialny konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie najlepsze paznokcie u hatsu-hinoiri i Pauliny S. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne wzorki marynarskie u wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace konkursowe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Haaa ten papaj mnie rozbroił!:D Super:D Genialne prace! Ten styl chyba nigdy się nie zestarzeje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace piękne! Gratulacje dla dziewczyn,które wygrały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Z wrazenia zapomnialam dodac, ze wszystkim naleza sie wielkie gratulacje ;)

      Usuń
  18. rewelacyjne prace! super paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkim, choć wielka szkoda że My Roses Nails bez miejsca, dla mnie również to najlepsza praca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prace, gratuluję wygranym!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace są super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałaś nie lada wyzwanie wybrać najlepszą pracę :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie prace ;) gratuluje dziewczynom :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics