Models Own Polish for tans - Sun Hat

Na paznokciach różowy neonek od Models Own - Sun Hat. To letnia propozycja kolekcji Polish for tans. Na blogu mogliście zobaczyć neonowy żółty Bikini i zielony Flip Flop oraz uroczą brzoskwinię Beach Bag. Każdy z nich mocno przypodobał mi się, kolekcja wyróżnia się szczególnie poprzez swą kolorystykę.
Sun Hat to barbiowy odcień różu, właśnie z tą postacią ten neonowy kolor mi się kojarzy!


Konsystencja mocno kremowa, nawet trochę gęsta. Bez większych przeszkód udało mi się pokryć paznokcie. Potrzebowałam dwóch warstw by uzyskać efekt taki jak na zdjęciu. Całość pokryłam Instra-Grip by Sally Hansen.


 Bikini || Beach Bag || Sun Hat || Flip Flop || Shades



Lakiery dostępne u MAANI
Możesz mnie znaleźć na Instagramie
pozdrawiam z Karkonoszy!
antii

Komentarze

  1. przepiękny!!!!! nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej z tych wszystkich podoba mi się beach bag, ale ten też jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieee, kolejna piękna modeleczka! Nie kuś już tak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, co za cudowny róż. Właśnie takiego mi brakuje, dlaczego tak kusisz powiedz mi?! Jest po prostu idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor. Zobaczyłam miniaturkę i musiałam wejść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor. Neonowe modelki są genialne. Co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny! wprost krzyczy, żeby ją mieć i nosić, nosić, nosić...

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cukierek! nie do końca mój kolor, ale mam coś podobnego z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudooooo! Nosiłabym go często ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje ten lakier :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki efekt po dwóch warstwach? właśnie się zakochałam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejny świetny kolor z tej serii, oj chciałabym mieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. jest przepiękny! jak ja uwielbiam takie odcienie na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  16. idealny "barbiowy" lakier <3 chciałabym....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics