Garstka nowości od colorowo + informacja o promocji!

Coraz mnie tu mniej, ale obiecuję bywać częściej! Obecnie trwa regeneracja moich paznokci, spiłowane do zera, stąd ten zastój. Jak tylko się ogarną pokażę Wam sporo nowych lakierów, między innymi 15 sztuk Colour Alike - KRK i Holo na lato, póki co nacieszcie oczy colorowymi buteleczkami :)



Pierwszy rząd od góry to letnie nowości, czyli wakacyjne holo! Na razie bez nazw, ale pewnie lada chwila i ruszy kolejna akcja z nazwami. Który z nich podoba Wam się najbardziej? W moim odczuciu wygrywa zielony, jest bardzo nasycony, holograficzny, ale również sama nie wierze temu co tu piszę, ale urzekł mnie niebieski, jest taki jeansowy! Rozczarował mnie żółty, który w rzeczywistości jest złoty. Kolory są bardziej nasycony, ale to dopiero zobaczycie na paznokciach.


KRK to kolekcja miejska. Kolory kolekcji są mieszanką tego, co w tym sezonie najmodniejsze oraz wrażenia, z wycieczki do Krakowa. Soczyste i bardzo kolorowe o wykończeniu kremowym! Wszystkie lakiery mają swoje nazwy, oczywiście nie obyło się bez Lajkonika! :)


|| Cumel | Maniurka | Kwiaciarka | Kładka Bernatka | Błonia ||



|| Hey now | Lajkonik | Na Fiołkowej | Modraszek | Na polu ||

Uprzejmie donoszę, że w nocy z 21 na 22 czerwca br.  nastąpi przesilenie cenowe w sklepie colorowo!
Tej nocy obowiązują zniżki! Obserwujcie :)



Która kolekcja bardziej Wam się podoba HOLO czy KRK ?
Planujecie zakupy tej nocy ?

antii



Komentarze

  1. oj holo wygrywa zdecydowanie! dużo osób narzeka że słabe to holo i prawie w ogóle go nie ma, a moim zdaniem właśnie jest fajne i jedyne w swoim rodzaju :)
    chociaż KRK też jest ciekawy. kolory jednak nie są takie oczywiste jakby się wydawało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ślicznie kolory <3 czekam na efekt na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja KRK bardzo mi się podoba, ale mam wrażenie, że to w sumie nic nowego- mieszanka zeszłorocznego Inglota z Essie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście nie mam zeszłorocznych I i E :P

      Usuń
  4. Te lakiery holo sa cudne,chociaz mi sie wszystkie lakiery od colorowo podobaja :) zapraszam na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie super, ale zielony holo MUSI BYĆ MÓJ !!!! Nie wiesz jaka ta promocja będzie co?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie nosiłam fioletowego holo, poza tym wszystkie pozostałe cztery już przetestowałam - najbardziej lubię zielony i jeansowy, najmniej złoty. Jeansowy i zielony mają ładny efekt holo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja miejska mnie zaintrygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne, ja czekam na 3 które zamówiłam. Dodatkowo jutro promocja 40% więc na pewno jakieś holo wezmę :) Cumel to moja nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. CA jak zwykle dało czadu! Wszystkie kolory są przepiękne, zwłaszcza razem - pewnie trudno będzie wybrać coś na pierwszy ogień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie cudne ! Ciężko się zdecydować na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  11. marzą mi się te holograficzne ale ze względu na zbliżającą się obronę muszę odpuścić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne lakiery, urocze, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. Holosie są cudne! Krakowska kolekcja również mi się podoba, to przez sentyment do mojego miasta :D CA ma fantastyczne nazwy lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. trudny wybór jeśli się nie kupuje całych kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kolekcja. wszystkie kolory sa urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alee piękne kolory :) Niestety mam teraz sporo wydatków, więc nie wzięłam udziału w promocji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Żałuję, że nie było mnie w domu i nie skorzystałam z tej promocji bo dużo fajnych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics