Isana Krem do rąk z 5% urea

Moje dłonie w okresie letnim czy zimowym są przesuszone. Wynika to już chyba z mojej natury, bo z tego co pamiętam od dziecka borykam się z tym problemem. Jest to dla mnie uciążliwe, gdyż po kontakcie z wodą moje ręce są suche i muszę sięgać po krem, choć nie każdy krem się u mnie sprawdza i do tego nadaje. Używanie kremów jest  już dla mnie normą, tak samo jak mycie zębów jeśli mogę te dwie czynności do siebie porównać. Bez kremu nie funkcjonuje. Krem, który w ubiegłym roku mnie rozpieścił to Balea - wersja z mocznikiem. Niestety przyjemność nie trwa wiecznie i musiałam poszukać wersji stacjonarnej. Mój wybór padł na krem z firmy Isana Intensiv. To był dobry wybór, jedną tubkę zużyłam, aktualnie jestem w trakcie kolejnej.


Od producenta:
Krem zapewnia skuteczną pielęgnację i ochronę bardzo suchej skóry. Z zawartością cennego mocznika, masła shea jak również wartościowych substancji czynnych takich jak panthenol i wosk pszczeli. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. 

Skład: Aqua, glycine soja oil, glycerin, urea, sodium lactate, cetylalcohol, stearic acid, glyceryl stearate, butyrospermum parkii butter, cera alba, panthenol, carbomer, parfum, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, sodium hydroxide, xanthan gum, linalool, hexyl cinnamal, citronellol, geraniol, limonene.


Jest to krem, który sprawdza się u mnie w 100%. Dlaczego tak bardzo mi odpowiada?
  • ma treściwą, gęstą, tłustą konsystencję,
  • wchłania się stopniowo, taki etap najbardziej mi odpowiada, gdyż czuję, jak dobrze nawilża moje suche dłonie, pozostawia lekko tłusty film,
  • zapach nie każdemu może przypaść do gustu, pachnie niczym mydło, mi nie przeszkadza, gdyż w tym przypadku liczy się bardziej działanie niż sam zapach,
  • zawiera 5% mocznika, masło shea, wosk pszczeli,
  •  wygodna, poręczna tubka,
  • polecam również posmarować na noc dłonie, stopy kremem po czym nałożyć bawełniane rękawiczki, skarpetki,
  • zachwyciła mnie również niska, a nawet bardzo niska cena za 100ml dobrego kremu, w promocji w Rossmannie możemy kupić już za 3,99 zł !
Isana Intensiv to krem, który mogę polecić osobo borykających się z bardzo suchą skórą dłoni! 

Widziałam, że pojawiła się nowa wersja tego kremu, czy miałyście okazję wypróbować ?

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Faktycznie tanioszka, warto spróbować. Ja aktualnie mam próbkę kremu z Shiny Boxa oraz z TBS, który pachnie jak ziemia xD
    Na szczęście moje dłonie nie wymagają ciągłego nawilżania, więc nie jestem wybredna i zazwyczaj każdy krem mi pasuje, oby nie wchłaniał się wiecznie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i bardzo polubiłam za działanie. Stosowany na noc sprawdza się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go w końcu spróbować. Chyba jestem jedną z niewielu, która dotąd tego nie zrobiła, bo ten krem to niewątpliwie hit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go dobry jest ale przeszkadza mi zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go, ale strasznie mnie meczyl ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i bardzo lubię, a zapach w ogóle mi nie przeszkadza, bo szybko się ulatnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam recenzje wielu osób na jego temat zanim go kupiłam, i dużo osób pisało, że przy jakiś drobnych rankach ich piecze, na szczęście u mnie też sprawdził się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam go sobie kupić ostanio, ale wstrzymałam się, gdyż w zapasie mam jeszcze jeden krem do rąk, a trzy są otwarte :(

    OdpowiedzUsuń
  9. zużyłam kiedyś tubkę, zapach mi się nie za bardzo podobał, ale działanie całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten krem, wracam do niego co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten krem ;) ja zużywam masę kremów do rąk , inaczej skórki byłyby w fatalnym stanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pelno kremow do rak ale co zaszkodzi wyprobowac jeszcze inny !

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś się nad nim zastanawiałam, ale jakoś nie wierzyłam w moc tego mocznika, ale wygląda na to, że faktycznie warto :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics