Przeżyj to jeszcze raz, czyli mieszanka kolekcji Rio de Balango

Pamiętajcie o promocji, to już dzisiaj!


W celu przypomnienia, mam dla Was przygotowany już wcześniej słocz lakierów z kolekcji Rio de Balango. To mieszanka Oto El Złoto i Los diamentos nałożona na białą, kremową bazę. Wyszło coś bardzo błyszczącego. To świetna alternatywa by zastąpić biżuterię nie tylko na dłoni :)


Jeśli nie miałyście okazji używać tych dwóch lakierów, to dzisiaj w nocy możecie skorzystać z super promocji, czyli -40% na wszystko! Oferta bardzo kusząca!

Weźmiecie udział w tej akcji?


antii

Komentarze

  1. Jasne że wezme udział :) jest tyle pięknych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie bym skorzystala, ale niestety moj portfel i konto przeszly przyspieszona kuracje odchudzajaca w tym miesiacu... Buuuu 40% ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam za dużo lakierów, więc się nie skuszę. Ale promocja warta uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny miks.. Moje leżą i czekają na swoją kolei ;)
    Co do promocji to biję się z myślami.. Marzy mi się zielony i niebieski holo, ale tylko dla dwóch lakierów szkoda zamawiać.. Zwłaszcza, że mam całą masę lakierów których nawet raz na paznokciach nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie biżuteryjny mani :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście biżuteryjny ten Twój manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny efekt ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny efekt końcowy! :) ja się niestety skusiłam :P - niestety - bo miałam już nic nie kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne te lakiery :) Ja nie brałam udziału, pierwsze laptop był zajety, drugie moja konto miało problemy, uwazam, ze los tak chcial :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówienie nie było CI pisane, ale zapewne to nie ostatnia taka akcja, colorowo lubi czasem poszaleć z promocjami :)

      Usuń
  10. Świetne ta mieszanka! Wczoraj pierwszy raz skusiłam się na lakiery z Colorowo i już nie mogę się ich doczekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak spróbujesz raz, będziesz chciała więcej :)))
      ps. które wzięłaś?

      Usuń
  11. Los diamentos jest szałowy ^^
    Ja się skusiłam na zestaw holo na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super wyglądają razem, jeny jak mi się to połączenie podoba! :D Muszę wypróbować!
    Haha promocja w sklepie colorowo była super, ale się obkupiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics