❤ B. a Golden Queen by B.Loves Plates & Colour Alike ❤

Witajcie Kochani! Ostatnio pojawiło się u mnie sporo nowości (oczywiście wszystko lakierowe xD) między innymi lakiery do stemplowania produkcji Colour Alike i B. Loves Plates. Sama nie wiem od czego zacząć bo tego tyle jest! By móc sprawnie wszystko Wam pokazać to potrzebowałabym chyba miesiąc urlopu, dlatego bądźcie cierpliwe, a na pewno niebawem wszystko pojawi się. Zacznijmy od klasyka a mianowicie koloru złotego zwanego B a.Golden Quenn.


B a. Golden Quenn to żółte złoto, napigmentowane na tyle dobrze by idealnie odbiło się na paznokciach. Nie spodziewałam się, że to złoto tak sobie dobrze poradzi, a jednak dało radę. Marzy mi się jeszcze inny odcień złota. Lakier bez problemu odbił się na moim nowym stemplu, którym jestem oczarowana, ale to niedługo Wam pokażę i napiszę - w osobnym poście.

Wzór pochodzi z płytki ❤B.01❤ geometry is perfect ❤


Całość pokryłam moim ulubionym topem Seche Vite.


Lakiery można kupić B. Loves Plastes lub colorowo.pl

Komentarze

  1. Jeny, jaki ten złoty jest boski *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne złotko <3 wzorek też ciekawy. Całość idealnie wpisuje się w tę barwną porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. to złoto ma cudny odcień :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Złotka jeszcze nie testowałam.. Czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny efekt!
    Pozdrawiam
    http://czarny-czerwony-zolty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jest to złotko, czaję się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę zimniejsze złoto, ale wielkie plusy za taką dobrą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jesienny kolor, mimo że u nas za oknem już śnieg :(
    Ja organizuję 30-dniowe wyzwanie podczas którego będziemy dbały o ciało- peelingi, maseczki itp.
    Zapraszam można wygrać kosmetyki Clarena ;) Link znajdziesz w moim poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam na oku to złotko.Jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pary musisz mieć sreberko, też jest cudowne *_*

      Usuń
  11. Piękne to złoto. Fajnie wygląda też lakier pod spodem. Jaki to ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Złoto daje radę, naprawdę pięknie kryje! Mnie się marzy takie różowawe złoto!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics