Organizer na płytki ❤ B. Loves Plates ❤

Moje płytki do stemplowania na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy nie miały swojego miejsca. Początkowo walały się po szufladach, aż w końcu zaczęłam je przechowywać w koszulkach biurowych. W pewnym sensie był to sposób na ich uporządkowanie, ale nie do końca było to po mojemu. W ubiegłym miesiącu problem sam się rozwiązał ... same spójrzcie na ten słodki organizer ❤ Choć płytek nie mam aż tak dużo     (7 sztuk), to pewnie lada chwila i etui samo się zapełni. Teraz wszystkie płytunie mam w jednym miejscu, ładnie poukładane. 


Każdy organizer zapakowany jest w dodatkową folię. Do mnie trafił w  kolorze różowym. Na aukcji dostępny jest również w kolorze czarnym. Warto spojrzeć na wytłoczone logo B. Loves Plates ❤


Organizer ma wymiary 12,5 cm x 17 cm i zmieści 16 płytek. Jak widzicie etui zamykane jest na klips, który można regulować (pierwszy lub drugi guziczek).


Przy tworzeniu organizera, Ania zadbała o każdy szczegół co widać na załączonych zdjęciach. 

Organizery dostępne są na aukcji allegro B. Loves Plates


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics