❤ B. a Silver King by B.Loves Plates & Colour Alike ❤

B. a Silver King to kolejny klasyk produkcji B. Loves Plates i Colour Alike. Zarówno złoto jak i srebro winna posiadać każda stemplomaniaczka. Te dwa kolory są dla mnie porównywalne do bieli i czerni, czyli podstawowych kolorów do stempli. Srebro jest przeze mnie szczególne używane i pożądane, gdyż podobnie jak czarny pasuje niemal do wszystkiego. Mój mani powstał na bazie ulubionej Bamberki od Colour Alike (kolekcja PZN), który został odziany B. a Silver King. 
Ciekawa jestem, który z kolorów bardziej przypadł Wam do gustu Złotko a może Srebro ? Do obejrzenia złota odsyłam post wcześniej Tu-Tu :)


B. a Silver King to białe srebro, idealnie odbijające się na paznokciach. Te lakiery mają MOC, a stempel JUMBO już w ogóle <3  Do tego mani użyłam wzoru z najnowszej, jesiennej płytki B.04 leaves of happiness.



Lakiery można kupić B. Loves Plastes lub colorowo.pl

Komentarze

  1. Jakie ślizgońskie pazury :D super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wzór na twoich paznokciach wyszedł super! Srebro z Bamberką wygląda rewelacyjnie, gdzyby nie fakt, że już mam ukochane stemplowe srebro, biegłabym kupować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdradź, jakiej firmy :>

      ps. pamiętasz o naszej "randce" ? :)

      Usuń
  3. uwielbiam Bamberkę a z tym stemplem wygląda bosko! :) używałaś bazy peel off na skórki, czy łatwo się doczyszcza po stemplowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne mani <3 Mi co prawda sreberko nie pasuje, już prędzej ciepłe złotko, i coś czuję, że właśnie ono wpadnie mi do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie nad złotkiem się zastanawiam. Twoje mani śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super! Jak dotąd stemplowałam Lustrzanką, ale już dobija dna. Dobrze wiedzieć, że będzie miała godnego następcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotąd stemplowałam srebrną Isadorą, ale zupełnie nie ten poziom pigmentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą - dla mnie złoto i srebro jest na równi z bielą czy czernią. Te, które pokazujesz są śliczne i jak tylko będę miała pieniążki, to je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeden i drugi jest efektowny ale jednak chyba jestem bardziej srebrolubna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics