B. Loves Plates ♥ B.04 leaves of happiness ♥

Dobry wieczór! :) Dzisiaj chciałam pokazać Wam dobrze już znaną w blogosferze, płytkę autorstwa Ani  - B. 04 leaves of happiness.  To czwarta płytka należąca do B. Loves Plates. Mam nadzieję, że niedługo pojawią się kolejne, również ciekawe pozycje z nowymi wzorami, może coś świątecznego ? Płytkę wpisuję do swoich jesiennych ulubieńców! Lecz nie ukrywam, że wciąż czekam na wzory z odjechanie wakacyjnymi wzorami - palmy i te sprawy :P


Każda nowa płytka B. Loves Plates posiada niebieską folijkę, którą należy przed jej uruchomieniem zdjąć. Chyba nie muszę pisać więcej szczegółów bo każda z nas ten proces dobrze już zna.


Na płytce znajduje się 21 wzorów całopaznokciowych z motywem listkowym.

Wymiary płytki: 9,5cm x 14,5cm (długość x szerokość)

Wymiary wzorów: 1,6cm / 1,7cm x 2,0cm / 2,1cm

Druga strona płytki pokryta jest logiem B. Loves Plates ♥


Zabawa z płytką B.04 leaves of happiness gwarantuje nam wspaniałą zabawę i odjazdowe paznokcie. Myślę, że każda z nas znajdzie dla siebie odpowiedni wzór. Wzory w tej płytce są znacznie lepiej wyżłobione niż w płytkach BPS.




a teraz zobaczmy test płytki ... obrazki odbite czarnym lakierem do stempli Colour Alike i B. Loves Plates BLP01



a to wszystko odbite wspaniałym stemplem Jumbo, którego recenzję napiszę w następnych postach, bo wart jest osobnego wpisu! Od razu mówię, że możecie kupować go w ciemno, bo jest najlepszy z najlepszych !!!



Jeden ze wzorów możecie zobaczyć TU TU TU, kolejne w późniejszym terminie ;)
Ciekawa jestem, która płytka BLP jest Waszą ulubioną?

Zajrzyjcie na aukcje allegro B. Loves Plates


Komentarze

  1. ta płytka to moje marzenie od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogę odłożyć nic żeby ją kupić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spraw sobie prezent na mikołaja, od siebie dla siebie :)))

      Usuń
  2. Uwielbiam takie całościowe wzory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, inne płytki nie wchodzą w grę, gdyż większość z nich ma olbrzymie wzorki, które są zbyt wielkie na moje paznokcie :P

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe wzorki. Obseerwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. płytka jest cudowna! ja widzę w niej też hinduskie akcenty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne te listki :)
    a na jakieś wakacyjne motywy też czekam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są świetne, ale gdybym miała wybierać, to chyba Mind Blown :D
    Ps. Stempel faktycznie super.. A ten czarny matowy widziałaś?? To dopiero cudo.. Z tymi neonowymi gumami wygląda obłędnie i działa perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wzory, również liczę na świąteczną płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie płytki są fajne, póki co podpatruję na innych blogach, ale może w końcu się zdecyduję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta płytka ma takie piękne wzory, że chyba sobie ją zakupie :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wgląda :) Mam kilka płytek, ale brakuje mi stempla, bo ten który mam do niczego się nie nadaje :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna płytka. Mnie jeszcze ta kwiatowa bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics