Mistero Milano - Perfekcjonistka

U Mistero Milano wciąż trwa wielkie szaleństwo. Przed chwilą pojawiły się różowe - fuksjowe-fioletowe nowości, a za nimi już kolejne! Serio, nie nadążam, dostaję oczopląsu, oczywiście w znaczeniu pozytywnym. Nie potrafię również określić, która z poniższych hybryd podoba mi się najbardziej, a może łatwiej byłoby mi wybrać po nazwie? Która do Was pasuje najbardziej? W moje ręce wpadła Perfekcjonistka, być może nie przez przypadek ;)


Perfekcjonistka 9405 to słodki, różowy odcień z garstką połyskujących drobinek. Hybryda bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach. Idealna na co dzień, a także sprawdzi się do ślubnego manicure. 
Hybryda aplikowała się idealnie, musiałam nałożyć trzy cienkie warstwy gdyż kolor lekko smużył. Takim lookiem cieszyłam się przez kilkanaście dobrych dni.



Hybrydy można kupić na stronie misteromilano.pl


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics