OPI - Ds Indulgence

Nie grupuję lakierów a raczej ich kolorów według pór roku, ale ten wyjątkowo nawiązuje do panującej za oknem aury. Podobnie jak liście na drzewach zmieniają kolory tak ten lakier idealnie nawiązuje do iście złotej jesieni. Same spójrzcie jaki on piękny!


Dla mnie kolekcja Desingerska jest wyjątkowa, królują tam podobne wykończenia lakierów podobnych do tego powyżej [i ładniejsze].

Według mnie lakier w buteleczce wygląda inaczej niż na paznokciach. Spodziewałam się więcej pomarańczu, rudości, a faktycznie otrzymałam bardzo fajny kolorek. Baza lakieru jest czerwona, wypełniają ją pomarańczowo- rudo-złote drobinki, które przepięknie migoczą i dają efekt naprawdę wow. Cieszę się, że całość jest podbita właśnie czerwoną bazą bo dobrze się w nim czuję.

Na zdjęciach dwie warstwy, bez użycia top coatu.


 Lakier kupiłam jakiś czas temu na targach Beauty Forum



Komentarze

  1. świetny kolorek, takiego jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek. W podobnym typie mam Kinetics Marlene, ale ten wydaje się jeszcze ładniejszy!
    Na Boże Narodzenie też się nada, taki bombkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, OPI z serii DS są niesamowite! ten bardzo mi przypomina Fenixa którego mam z jakiejś wyprzedarzy lakierowej. robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny, typowo jesienny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ! Nie gustuję w takich odcieniach ale ten wyjątkowo przykuwa mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor, idealny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor niesamowity, bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za kolor!!!!! Aż mi się oczy zaświeciły :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics