Jessica Cosmetics La Vie Boheme - Boho Chic

Silne wpływy mody lat 70. i kolorów służą ekspresji własnej osobowości i indywidualności. Paleta barw na  jesień jest niezwykłym połączeniem kontrastujących ze sobą tonacji – od inspirowanych naturą kolorów ziemi do wyrazistych, odważnych odcieni, odzwierciedlających nadzieję, zabawę i fantazję.

Kolekcja jest hołdem dla radości życia, sztuki we wszystkich jej formach a także nieograniczonej wolności, niczym w czasach paryskiej bohemy. Tej jesieni jest tylko jeden sposób, aby stworzyć styl boho bez zbędnego wysiłku!

Dzisiaj przedstawię lakier Boho Chic. To zgniła zieleń niczym khaki. Przyznam, że pierwszy raz miałam taki kolor na paznokciach. Początkowo dosyć dziwnie się z nim czułam, ale w sumie mogłabym nosić go częściej.  Ciekawa jestem czy Wy lubicie na swoich paznokciach takie odcienie?


Lakiery z tej kolekcji mają świetne krycie, akurat w przypadku tej zieleni nałożyłam dwie warstwy, pozostałe można powiedzieć to jednowarstwowce. Super! Lakier ma ładny połysk, także nabłyszczacz jest tu zbędny. Trwałość bardzo dobra. Pojemność lakieru to 7,4 ml.


zajrzyjcie również na FB klik-klik 

Komentarze

  1. Jak nie lubię zielonego, tak ten sama bym chętnie nosiła :) Śliczny odcień i bardzo wpisuje się w jesienne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy odcień :) cała kolekcja mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie mi się taki kolor nie podoba ;P ale ładnie błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam takiego koloru, tak nie za bardzo w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię zieleni na paznokciach. Morelka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny ten odcień, ma w sobie to coś, co mnie ujmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio polubiłam się z takimi "przybrudzonymi" kolorami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. o nie, ten zielony nie jest dla mnie ;) nie mam nic przeciwko zieleni, choć wolę inne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale boski odcień!! Coś mi się ostatnio stało bo przyciągają mnie kolorki o których kiedyś bym nawet nie pomyślała.

    OdpowiedzUsuń
  10. zgniłek nie ale cała reszta fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, ze nie spodoba mi się, a jednak! Fajny wojskowo-zgniłkowy odcień!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory <3 Haute Hippie cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podobają 1100 i 1101 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics