Orly Infamous Holiday 2015 Collection - Scandal

Witajcie w Listopadzie! Nadszedł dzień, kiedy mogę zacząć pokazywać Wam lakiery z najnowszej kolekcji Infamous na zimę 2015 marki Orly. Uwielbiam kolekcję zwłaszcza te świąteczne, gdyż znajdziemy w niej pełno błysku ale też i klasyki, którą niewątpliwie lubię. Chyba nikogo nie zdziwi jak na pierwszy rzut pokażę Scandal



Już podczas zapowiedzi tejże kolekcji pokochałam ten kolor. To prawdziwy Scandal o wykończeniu kremowym. Już to wiem, że na pewno zagości na moich dłoniach podczas Wigilii. Ozdobię go także glitterem o nazwie Gossip Girl, ale o tym w kolejnym wpisie. Lakier ma rewelacyjną pigmentację i kryje przy dwóch cienkich warstwach. Nie barwi płytki. Takie Scandale to ja lubię ! :)))



Lakiery w sprzedaży na stronie www.orlybeauty.pl


Komentarze

  1. jak dla mnie kolor bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są takie kolory, uwielbiam takie przygaszone, ciemne czerwienie w okresie jesienno-zimowym. Bardzo elegancko wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, idealny na jesień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, idealny na jesień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, idealny na jesień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny kolor na jesień i zimę, a zwłaszcza na święta :) przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam go! i strasznie podoba mi się gra słowna w tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny jesienny kolor, który powinien być obowiązkowy w każdej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się ❤! Marzy mi się taka hybryda, bo już dawno zrezygnowałam z lakierów

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczny odcień.. Nie tylko na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie czerwienie lubię nosić. Na paznokciu przypomina wino :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny jest ♡.♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics