Orly Infamous Holiday 2015 Collection - Makeup to Breakup

Niestety to już ostatni lakier ze świątecznej kolekcji Orly Infamous. Wszystkie zdjęcia lakierów możecie obejrzeć na blogu. Linki znajdują się na końcu tego wpisu. Przed Wami Makeup to Breakup. To lakier, którego byłam bardzo ciekawa. Kolorem przypomina poniekąd Teal Unreal (lecz TU ma więcej niebieskich tonów, a MtB zielonych), tyle, że ten przypasował mi znacznie lepiej. To przepiękny, głęboki zielono morski odcień. Lakier Ideał!

Ciekawa jestem, które kolory najbardziej Wam przypasowały z całej kolekcji Infamous?


Jeśli lubicie takie kolory, to ten lakier jest obowiązkowy, który winnyście posiadać! Konsystencja idealna, krycie idealne, aplikacja idealna, kolor idealny! Tak na prawdę do pełnego krycia potrzebna jest jedna warstwa, ja nałożyłam tradycyjnie dwie, ale dlatego, że robiłam dla Was słocza i chciałam by wszystko idealnie wyszło, wiecie jak to jest z aparatami - moje lustro wychwyci wszystko.

 Co ważne, lakier nie barwi płytki!



Lakiery w sprzedaży na stronie www.orlybeauty.pl



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. nooooo, jest boski, mam też taką hybrydkę <333333

      Usuń
  2. Rewelacyjny jest ten kolorek, to zdecydowanie moje klimaty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, ale nie wiem czy jest odpowiedni dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, taki trochę morski przydymiony granat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam Twoje określenia, są zawsze takie trafne! ahhh cała ZU :))

      Usuń
  5. Super, zdecydowanie mój odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobny o ile nie taki sam odcień ma Miss Sporty, kolor nr 470.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobny o ile nie taki sam odcień ma Miss Sporty, kolor nr 470.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i głęboki kolor!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics