Colour Alike & B. Loves Plates - Moje Idealne Lato - 15 B. a Sunset i 16 B. a Berry Smoothie - stemple

Moje Idealne Lato to kolekcja sześciu lakierów firm: Colour Alike i B. loves plates do samodzielnego malowania paznokci oraz lakierów w tych samych kolorach do wykonywania stempli o kremowym wykończniu. Moja seria buteleczek przeznaczona jest rzecz jasna - do wykonywania stempli. W tym wpisie pokażę dwa z nich czyli 15. B. a Sunset oraz 16 B. a Berry Smoothie. 


Mój wzór pochodzi z najnowszej jesiennej płytki B. Loves Plates o nazwie B. 04. leaves happiness, którą pokazywałam nie tak dawno TUTAJ. Kiedy wybierałam wzór do manikiuru spośród kilkunastu płytek, zawsze jednak powracałam do liściastej płytki <3 Na chwilę obecną najbardziej ją lubię.


Choć kolory mało jesienne i nawiązujące do liści, to jednak co mi szkodzi choć trochę pofantazjować na paznokciach. Dlatego też, do wykonania tego manikiuru zdecydowałam się na lakiery 15 B. a Sunset i 16 B. a Berry Smoothie. Moją bazą pod stemple jest lakier marki Orly z wiosennej kolekcji Sugar High - Cake Pop, pasujący niemalże pod wszystkie zdobienia.


Pierwszy z nich 15 B. a Sunset to przepiękny mocno napigmentowany koral. Jeśli zwykłe lakiery z tej kolekcji są tak mocno napigmentowane to warto je mieć, gdyż kolor jest przepiękny i należy do moich ulubionych.


Drugi z nich czyli 16 B. a Berry Smoothie to liliowo fioletowy odcień, również pozostaje niezauważalny, pigmentacja na prawdę przyzwoita. Jednym słowem - lakiery im się udały! :)


Być może już Wam wspominałam, że oprócz pięknych, soczystych kolorów to lakiery te nie śmierdzą w porównaniu jak z Mundo de Unas, nawet mają nutkę zapachową, która umila nimi zabawę.

Mam jednak cichą nadzieję, że Colour Alike i B. Loves Plates nie pozostaną tylko na dwóch kolekcjach lakierów do stempli, tylko wypuszczą w niedługim czasie kolejne perełki <3  Prawda, że chcemy więcej ??


***

 Lakiery można kupić B. Loves Plastes lub colorowo.pl


Komentarze

  1. Fajne te lakiery, a sam wzór również pięknie się prezentuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolorki :) Samo mani również pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te lakiery, ale z całej serii to ten fiolet najmniej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczę na to, że będzie jakiś ciemniejszy, póki co mam z Golden Rose ;)

      Usuń
    2. A mi fiolet podoba się ogromnie ;)

      Usuń
  4. przepiękne kolory! śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te kolory, moim ulubieńcem pewnie zostałby fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że chcemy więcej stemplowych lakierów!
    A zdobienie piekne i kolorowe, kto powiedział, że listki muszą występować we wzorach w standarowych kolorach?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, a lakierów do stemplowania jasne że chcemy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolorki są piękne a Twój manicure na pewno rozjaśnia jesień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że nie poprzestajemy na dwóch kolekcjach ^^ nie byłabym sobą Gosiu ^^ ale ciii ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że nie poprzestajemy na dwóch kolekcjach ^^ nie byłabym sobą Gosiu ^^ ale ciii ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdobienie, pigmentacja lakierów - powalająca!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie połączyłaś te kolory! pięknie odbijają te CA <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że chcemy więcej! Mi się marzą pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór :-) Takie energetyczne kolory od razu wywołują uśmiech na mojej twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics