Jessica Cosmetics La Vie Boheme - Free Spirit - Haute Hippie

Kolejne dwie jesienne miniaturki czyli #1101 Free Spirit i #1102 Haute Hippie z kolekcji La Vie Boheme marki Jessica Cosmetics o nietypowych kolorach. Kolory całkiem fajne, mało spotykane (chociażby na moich paznokciach), bardzo jesienne. Pierwszy czyli Free Spirit to musztarda z delikatnymi drobinkami, widocznymi głównie w buteleczce.


Drugi - Haute Hippie to bardzo brudny róż z domieszką fioletowych tonów. Myślę, że ile oczu na niego patrzy tak każdy będzie inaczej interpretował odcień tego lakieru. Nie zmienia faktu, że jest ładny. Lakiery z tej kolekcji to głównie jednowarstwowce, czasami trzeba dołożyć jeszcze jedną warstwę, w zależności jak nam pomaluje się. Jedna grubsza bądź dwie cieniutkie i gotowe.


zajrzyjcie również na FB klik-klik 


Komentarze

  1. Ładne te kolorki. Nie wiem, czy sama bym nosiła tę żółtą musztardę, ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. o ile pierwszy podoba mi się bardzo, to drugi zupełnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co za piękne kolory :) przydałaby mi się taka musztarda, nie wiem czy nosiłabym solo, ale do zdobień jak najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolorki nosiłabym, bo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są oba, ale ten róż bardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oba piękne, przygaszone, jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie drugi kolor bardziej do mnie przemawia:) a musztarda ze zdjęcia kojarzy mi z latem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oba odcienie bardzo niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dziwak z tego pierwszego :). Obydwa mi się podobają ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Haute Hippie mega modny kolor tego roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z musztardą jeszcze bym się przeprosiła, ale z tym drugim już nie.

    OdpowiedzUsuń
  12. oba piękne, ale żółtek mnie urzekł szczególnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics