Jessica Cosmetics La Vie Boheme - Bohemian Rhapsody

Ostatnio sporo pokazałam nowych lakierów z jesienno - zimowych kolekcji. Na koniec zostawiłam sobie do pokazania mojego ulubieńca czyli Bohemian Rhapsody z firmy Jessica Cosmetics. To taki błękit pruski o kremowym wykończeniu. Jest świetny pod każdym względem, koloru, aplikacji, kryciu, a także trwałości.
Na paznokciach mam dwie cieniutkie warstwy, można również nałożyć jedną grubszą gdyż lakier jest dobrze napigmentowany. Na środkowym paznokciu wyszedł nieco prześwit, choć w rzeczywistości nie widziałam go, ale mój makro obiektyw jak już kiedyś wspominałam wykryje wszystko. Zaplusował sobie również tym, że nie zabarwi płytki paznokcia, co często zdarza się przy tego typu odcieniach.



zajrzyjcie również na FB klik-klik 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics