Colour Alike & B. loves plates - Let's Fall In Love - 18 B. Raindrop & 20 B. a Lilac Sweater

Dzisiaj chciałam pokazać Wam kolejne dwa lakiery do stempli (tego nigdy nie za wiele) od Colour Alike i B. Loves Plates z kolekcji Let's Fall in Love. Zdobienie będzie proste z użyciem płytki ze sklepu Born Pretty Store m98, którą mogłyście obejrzeć w zeszłorocznym poście TU. Moimi dzisiejszymi bohaterami będą metalowe lakiery do stempli 18 B. Raindrop i 20 B. a Lilac Sweater. Jeden lepszy od drugiego, nie potrafię określić który bardziej mi leży. Oba są cudowne i pięknie napigmentowane! Bazą jest lakier z wcześniejszego wpisu Jessica Cosmetics Bohemian Rhapsody.


 18 B. Raindrop - niebieski metaliczny lakier do stempli. Niedługo przyda się do stemplowania śnieżynek!


20 B. a Lilac Sweater - fioletowy, metaliczny lakier do stempli. Przed przystąpieniem do stemplowania warto zabezpieczyć skórki odpowiednim preparatem lub taśmą, gdyż nadmiar odbitego lakieru a dokładniej drobinki lubią nosić się po skórkach.

Pigmentacja obu lakierów mówi sama za siebie! Na ciemnej bazie rewelacyjnie sobie radzi.


 Lakiery można kupić B. Loves Plastes lub colorowo.pl



Komentarze

  1. Ten fiolet jest piękny :) Śliczne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne mani, bardzo podobają mi się te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności :) co prawda z tej serii najbardziej podoba mi się czerwień, ale te dwa również są niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W połączeniu z czernią wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lakiery, zwłaszcza ten niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, genialnie wyglądają te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj racja! Drobinki są potem wszędzie! Mam z tej serii czerwony i czarny i radzą sobie dobrze ;)
    Jednak czekam na serię pastelowa, mam nadzieję, że powstanie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolorki są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oba lakiery odbijają się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie im na czerni, ładny wzorek wybrałaś, żeby je pokazać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics