Colour Alike i B. loves Plates - 22 B. a Scary Pumpkin

Rozkręciłam się coś ostatnio z dodawaniem wpisów. Dzisiaj chciałam pokazać Wam ciąg dalszy lakierów do stempli produkcji Colour Alike i B. loves plates. Sreberko i złotko miałyście okazję już zobaczyć. Teraz pora na pozostałe metaliczne lakiery do stempli. Ciekawe? To zaczynamy! Bohaterem tego wpisu będzie lakier do stempli 22 B. a Scary Pumpkin - taki rudziak, pomarańcz metaliczny jak kto woli. Takie odcienie najrzadziej goszczą na moich paznokciach dlatego trudno mi było zestawić z lakierem, który by do niego pasowałby. Niby takie proste, a czasami zastanawiam się 'godzinami' co z czym połączyć :P Postanowiłam połączyć 'nietypowy' z 'nietypowym', czyli Bobo Chic ostatnio pokazywanym na blogu lakierem od Jessica Cosmetics. Te dwa kolory oraz wzór z płytki B.04 leaves of happiness idealnie skomponowały się w jesienny nastrój.


Lakiery z tej serii mają rewelacyjną pigmentację. Odbiją się bez zastrzeżeń, a co najważniejsze lakiery NIE ŚMIERDZĄ, czyli przyjemnie się z nimi pracuję. Przed przystąpieniem do stemplowania warto zabezpieczyć wkoło skórki, gdyż podczas czyszczenia skórek, drobinki lubią wędrować ...



 Lakiery można kupić B. Loves Plastes lub colorowo.pl



Komentarze

  1. Super odbija ten lakier i piękne mani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rudy wygląda na zieleni. Pigmentacja jest rewelacyjna, wzór świetnie widoczny. Piękna jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj piękna, szkoda że już dobiega ku końcowi ... ;)

      Usuń
  3. świetnie odbija ten CA! mimo, że kolor bazowy średnio mi się podoba, to całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. wszystkie takie są, zresztą niedługo przekonasz się ;)))

      Usuń
  5. Bardzo jesiennie uwielbiam takie kolory :) choć ja jesienią lubię nosić jasne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, jesienny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe, jesienne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory ładnie się ze sobą komponują, choć ja raczej nie noszę ani jednego, ani drugiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wciąż nie mogę się nauczyć stemplować ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie potrafiłam a wystarczy posiadać dobry stempel i lakier, Ania ma dobre i sprawdzone :)

      Usuń
  10. Zdobienie wyszło świetnie, ale kolorki mi jakoś nie pasują do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics