Colour Alike Kolekcja wiosna/lato 2018 - 664 Meadowlark alike

Hej! Jeśli śledzicie mój Instagram @antii_ecosmetics to zapewne widzieliście najnowsze swatche lakieru 664 Meadowlark alike z najnowszej kolekcji wiosna/lato 2018 by Colour Alike. Lakier ten wyróżnia się na tle innych z uwagi na energiczny kolor - żółty. Piękne słońce, kurczaczek jak na niego patrzę to czuję wiosnę, święta ... !



Nie sposób nie zwrócić uwagę na ten lakier, kolor sam mówi za siebie. Kremowy żółty, idealnie wręcz aplikujący się. Na paznokciach mam 2 warstwy bez użycia top coatu.


 Co sądzicie o tym żółtku, fajny?

Komentarze

  1. cała ta kolekcja jest obłędna pod względem koloru!!! ale że tak błyszczą bez topu to nie wiedziałam!!! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski kolor! Uwielbiam takie wyraziste paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energiczny kolor, idealny nie tylko na wiosnę ale również na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! W buteleczce przypomina nieco bananowy, a takie kolory bardzo lubię, a ostatecznie wygląda na przyjemnego żółciaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za żółtymi paznokciami, ale w okresie Wielkiej Nocy - spisuje się jak znalazł! Bardzo wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor! Aż nabrałam ochoty na żółte paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny żółtek! Bardzo słonecznie się tutaj zrobiło dzięki niemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj fajny! Taki wielkanocny kurczaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, naprawdę jest kurczaczkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pozytywne pazurki! Uwielbiam takie kolory, chociaż na co dzień preferuję czerń i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor :D takie wiosenny. Bardzo mi się podoba!

    http://blog.brevio.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest bombowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics