Maga Cosmetics Kolekcja Księżyce Jowisza - Kallisto

Dobry wieczór! Przed Państwem Kallisto czyli następny lakier z kolekcji Księżyce Jowisza marki MAGA. Jak wiecie (lub nie) Kallisto to drugi co do wielkości księżyc Jowisza. Nazwa księżyca została zaproponowana przez Mariusa lecz przyjęła się dopiero w XX wieku. Kallisto w mitologii greckiej była jedną z kochanek Zeusa, która została zamieniona w niedźwiedzia i przeniesiona na firmament niebieski jako Wielka Niedźwiedzica. Więcej informacji możecie przeczytać w Wikipedii. Przyznam, że wciągający temat - oczywiście nie dla wszystkich.



Kallisto to różnokolorowy, drobny glitter. W przezroczystej bazie zatopione są malutkie drobinki w kolorach: różowym, zielonym, niebieskim, złotym a nawet czerwonym. Całość warto utrwalić topem przyspieszających wysychanie (ja użyłam Seche Vite - najlepszy). Lakier ma konsystencję trochę gęstawą, ale za to dwie warstwy świetnie kryją co możecie zobaczyć na moich paznokciach. Lubię brokat i najczęściej nakładam go na bazę peel off. 

W ostatnim wpisie miałam już okazje pokazać Wam METIS, ciekawa jestem który bardziej Wam się podoba :)



 Lakiery z kolekcji Księżyce Jowisza dostępne są również w wersji hybrydowej!
Jak Wam podoba się KALLISTO?
 Instagram  @antii_ecosmetics


Komentarze

  1. piękne! ostatnio podoba mi się wszystko co błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zdecydowanie podoba mi się bardziej :) tzn ten pierwszy też był ładny, ale tu jest tyle kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny maluszek! Jestem pod wrażeniem jego krycia, bo dwie warstwy przy przezroczystej bazie to mega wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś coś podobnego z Sally Hansen, ale nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda. Miałam kiedyś lakier z brokatem ciężko się to zmywało. Ale te są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, jaki śliczny ten lakier! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor. Zwykle robię paznokcie żelem, lecz mam nadzieję że znajdę podobny efekt i będę mogła nałożyć na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics