El Corazon Kaleidoscope Magnetic nail polish "Cat's eye" "Duo Magic Cats nr 72

Cześć! Myślałam, że już nigdy lakieru El Corazon Kaleidoscope z efektem Cat's eye Wam nie pokażę. Po pierwszym użyciu spisałam go na straty, ale jak się okazało dałam jemu i sobie drugą szansę. Zwyczajnie mówiąc to nie był nasz dzień na zabawę i wspólne malowanie. Tak w ogóle to lakier mam za sprawą Majki z bloga matmajowe (Maju czas wracać do blogowania :P), to przez nią zachciało mi się takiego efektu. Bardzo podobają mi się lakiery marki FUN ale Maja zasugerowała zakup lakierów El Corazon. Co prawda FUN'ów nic nie pobije, no ale dobre i to. 




Lakier z numerem 72 to duomagnetyk dający efekt kociego oka. Kolorem przewodnim tego efektu jest fiolet i zielony, w zależności jak ułożymy dłonie/palce taki otrzymamy w danym momencie kolor. Lakier średnio kryje, dlatego obowiązkowo należy nałożyć go na czarną bazę. Mój manicure powstał dosyć dawno, bo w tamtym roku i nie mogę sobie przypomnieć czy nałożyłam 1 czy 2 warstwy lakieru. Należy wspomnieć, że do uzyskania efektu potrzebny nam specjalny magnes. Mój również pochodzi ze sklepu El Corazon. Całość utrwaliłam niezawodnych Seche Vite.


 Mimo początkowych trudności to bardzo podoba mi się taki efekt! 
Mogłabym mieć taką hybrydę! :)

Co sądzicie - HIT ?


 Instagram  @antii_ecosmetics


Komentarze

  1. piękne <3 lubię efekt kociego oka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo dziwny produkt w pozytywnym znaczeniu tego słowa :) no bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocie oko wygląda obłędnie na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że dałaś mu drugą szansę, bo jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny :) i wiesz co, ja też obwiniam Maje za mój zakup FUNów :p (mam dwa w tym twn wariant kolorystyczny), ale wiesz co te duochromy magnetyczne wszystkie tak kryją. FUNy tez trzeba kłaść ma czarną bazę ;)
    i w ogóle jak zrobiłaś to, że ta magnetyczna linia jest taka równa? mi one się zawsze tak rozlewają jakby. a mam magnes masury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie co, strasznie się cieszę, że macie takie piękne lakiery :)

      Usuń
  6. Całe szczęście, że dałaś mu drugą szansę, bo jest cudny. Ja mam MUR-82, czyli jego braciszka, ale wciąż czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się obraziłam na kocie oko z El corazon :( Nie chce za cholerę ze mną współpracować ... ale moze jeszcze do niego wrócę. Piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny efekt, taki kosmiczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro mogłabyś mieć taką hybrydę, to Cat eye 3D z Semilaca bardzo by Ci się spodobało!
    A te kolory tutaj są super, bardzo lubię taki efekt choć kiedyś nie byłam fanką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny efekt :O
    PS: musisz spróbować lakiery z mylaq'a :) tanie ale naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics