Colour Alike Warm Sand - lakier do stemplowania

Hej! Dzisiaj pierwszy dzień astronomicznej wiosny, a to oznacza między innymi nadejście nowej wiosenno - letniej kolekcji Colour Alike. Tym razem powstało  8 nowych kolorów przeznaczonych do stemplowania wzorowanych na najnowszych trendach kolorystycznych instytutu Pantone. Lakiery mają delikatne metaliczne wykończenie i super krycie. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jeden z nich czyli Warm Sand



Jeśli oglądaliście moje InstaSTORY @antii_ecosmetics to wspominałam, że lakiery do malowania mają swoje odpowiedniki w lakierach do stemplowania, tyle że lakiery do malowania to czyste kremy, zaś do stemplowania delikatne metaliki. Kolory mają dużą liczbę zanurzonych srebrnych drobinek i przy zmywaniu lubią wędrować po paznokciach/ palcach. Jeśli macie macroOBIEKTYW to na pewno drobinki zostaną wychwycone. Dlatego warto zabezpieczyć wkoło skórki lateksem. 

Warm Sand to beżowo - piaskowy odcień o wykończeniu metalicznym. Lakiery wyglądają nieco inaczej od "starych" metalików, ponieważ w tej kolekcji każdy lakier ma srebrny shimmer, a w starych - taki sam kolor co dany lakier (masło maślane, ale mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli). Lakier ma dobre krycie, chociaż na tym pięknym fiolecie  widzę w przypadku tego koloru delikatny prześwit.
Mój wzór pochodzi z płytki YOURS COSMETICS  YLF06 dots & diamonds. 


Dajcie znać, który z lakierów chcecie zobaczyć w kolejnej notce!

Lakiery wkrótce dostępne w sklepie colorowo.pl 


Komentarze

  1. Fajny kolor i ma idealną nazwę ;) Może zielono-miętowy następnym razem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny, ale chętnie zobaczyłabym ten różowo-fioletowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piękne paznokcie! super wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolorki rozświetla początki wiosny.😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics