Maga Cosmetics Kolekcja Księżyce Jowisza - Metis

Zerowa grawitacja, piękno kosmosu, wspaniałe doznania. To wszystko oferują loty w kosmos. Jednak jeżeli nie możemy pozwolić sobie na taki luksus, zakosztujmy chociaż widoków! Kosmos i jego piękno przeniesione wprost na Twoje paznokcie. To właśnie najnowsza kolekcja Księżyce Jowisza stworzona specjalnie dla Was. Przełam nudę zimy tymi pięknymi efektami!





Jak widzicie przepadłam! Do mojej kolekcji trafiło 9 nowych lakierów z najnowszej kolekcji Księżyce Jowisza łódzkiej marki MAGA Cosmetics. Jeśli jest w Was odrobina syndromu "sroki" to  kolekcja na pewno przypadnie Wam do gustu! U mnie zaczęło się od koloru Metis, a skończyło jak widać na załączonym zdjęciu! Na fotografiach lakiery nie prezentują się tak dobrze jak na żywo, więc od razu mówię - są piękne <3


Na pierwszy rzut zaproponuję Wam przepiękny lakier o nazwie Metis. Lakier w kolorze srebrnym o wykończeniu foliowym. Lakier nakłada się ciut grubszymi warstwami, ale nie takimi abym mogła się zniechęcić. Po nałożeniu pierwszej warstwy byłam w szoku jak ten lakier kryje, a druga warstwa to już zupełnie rewelacja. Na zakończenie dołożyłam Seche Vite celem utrwalenia i szybkiego wysuszenia warstw. Nie wiem jak ze zmywaniem, ponieważ lakier nałożyłam na bazę peel of. 



Przy okazji chciałabym poinformować, że z okazji Dnia Kobiet - zespół Maga Cosmetics przygotowali specjalną ofertę promocyjną.  Od 7.03 do 08.03 trwa  promocja na lakiery hybrydowe (bazy i topy też) oraz lakiery z serii diamond (bazy i topy też). Weź dwa a zapłać za jeden!

 
 Lakiery z kolekcji Księżyce Jowisza dostępne są również w wersji hybrydowej!
Jak Wam podoba się METIS?

 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. No no tego się nie spodziewałam :D
    świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, choć nie wiem czy zdecydowalabym się na niego na wszystkich paznokciach. Chyba wolalabym użyć go w towarzystwie innego, chocby w wersji nude.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogladalam je w wersji hybryd, ale jak dla mnie na wszystkie paznokcie troche za swiecace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wersji hybrydowej musi być piękny, ten gloss mmm :)

      Usuń
  4. Piękne to żywe srebro, uwielbiam tak pomalowane pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odważyłabym się na pomalowanie wszystkich paznokci na ten srebrny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłęd... oczu nie można oderwać *_* ten lakier hipnotyzuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O łał, obłędne. Chyba w końcu kupię mój pierwszy lakier MAGA :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics