NCLA ЛакоДом - Kamchatka

Hej! Jakiś czas temu marka NCLA wypuściła na rynek wspaniałą holograficzną kolekcję o nazwie - ЛакоДом (Lakodom), która powstała we współpracy ze sklepem lakodom.ru . W skład kolekcji wchodzi 5 holograficzny kolorów m.in. Kamchatka, o którym dzisiaj będzie mowa. Na evencie organizowanym m.in. przez markę NCLA (link do relacji ze spotkania) mogłyśmy przetestować wszystkie dostępne lakiery. Mam słabość do czerwieni i jej kolorów pochodnych dlatego musiałam zaopatrzyć się w Kamchatkę.  



Kamchatka to odcień czerwieni, wpadający w wiśnię, bordo o wykończeniu holograficznym. W tym przypadku efekt holograficzny powala na kolana bo jest na prawdę mocny. Oprócz tego, lakier bardzo dobrze kryje i nakłada się bajecznie. Chciałabym aby każdy lakier do paznokci tak perfekcyjnie spisywał się jak właśnie ten. Do tego ma piękny połysk, na paznokciach tworzy taflę.

Na zakończenie dodam, że lakier jest wart każdej złotówki! Warto polować na promocję w sklepie shopNCLA, ponieważ pojawiają się dosyć często. A już w ten weekend tj. 3-4 marca br. będziecie mogli zakupić lakiery i inne rzeczy do paznokci na targach Beauty Forum w Warszawie.



 Dajcie znać czy macie jakiś lakier z tej kolekcji?
Jak Wam się podoba moja Kamchatka?



 Instagram  @antii_ecosmetics



Komentarze

  1. przepiękny kolor! :D ostatnio polubiłam drobinki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejciu, hologramy teraz są tak modne i wspaniale wyglądają.. *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. O łał, super kolor i super holo. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. One są wszystkie niesamowite! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, żałuję, że go nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekny kolor idealny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor! ostatnio lubię lekkie błyskotki na paznokciach. Ten kolor sprawia, że nie wygląda to 'kiczowato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie przepiekne paznokcie, chyba przekonam się do takich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor! Dla mnie idealny na jesień-zimę :)
    WWW.LOVEANEA.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie zdjęcia Gosiu, wygląda lepiej niż ją zapamiętałam z spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity kolor, ale ja na bank nie położyłabym go na wszystkie paznokcie :P pewnie wylądowałby na dwóch.

    OdpowiedzUsuń
  12. NCLA ma niesamowite lakiery - ten do nich należy :) Nie mam go tylko ze względu na rozsądek, nie za bardzo lubię czerwień na swoich paznokciach, więc wybrałam inne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics