Mocha Loca by NailTek

To mój pierwszy NailTek. Kupiłam go nie ze względu na kolor a markę lakierową. Chciałam po prostu wypróbować i sprawdzić czy również będę się zachwycać, a że cena była bardzo atrakcyjna, pomyślałam czemu miałabym nie skorzystać. Lakier nosi nazwę Mocha Loca. Poniżej możemy zobaczyć jak wygląda w buteleczce.


To subtelny beżyk, nude o wykończeniu kremowym. Myślę, że to może być fajny kolor dla osób nie lubiących kolorowych paznokci lub chcących odpocząć od kolorów, do pracy, szkoły itd.
Mocha Loca ma bliźniaka Misa High Waist Hue. Prawda, że podobne?


Konsystencja lakieru ni rzadka ni gęsta, ale w stronę gęstawej. W miarę szybko wysycha. Trochę smuży, wtedy należy pomalować kolejną warstwę dla wyrównania. Pędzelek gruby, podobny do lakierów OPI.



Całkiem spora buteleczka o pojemność 15ml.
i jeszcze ze stempelkami Essence, troszkę nie bardzo się odbiły i nie równo, ale co tam :>


Lakier zakupiłam na targach Beauty Forum w atrakcyjnej cenie 2 za 22zł. Grzechem byłoby nie kupić :P

Komentarze

  1. Właśnie to jest idealny dla mnie nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor, w tej cenie też bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie nuuudne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest. ;D
    Stempelki świetne. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny :) taki w stylu "święty spokój" :P żadnych szaleństw i wyskoków. Wygląda elegancko

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie grzechem było by go nie kupić, świetny kolor, taki delikatny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor, elegancki i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny do szkoły :)
    Też mam tą płytkę z Essence

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny :)
    mam właśnie podobny na paznokciach z MYIO :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym kupiła w takiej cenie i to dwa ;)
    świetny nudziak :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics