Jessica Cosmetics Autumn in New York - NY State Of Mind czy Soho in Love ?

Przepełniona żywymi i bogatymi barwami – taka jest właśnie jesień w Nowym Yorku. I to właśnie ta pora roku w tym fascynującym mieście stała się moją inspiracją do stworzenia wspaniałych kolorów jesiennej kolekcji.”  Jessica


Z pewnością wiecie, że Nowy Jork nigdy nie śpi, cały czas tętni życiem i jest przepełniony śmiałymi kolorami. Jednak czy wiecie, że jesień w Nowym Jorku jest po prostu magiczna? Ostry błękit nieba i zmieniające się kolory liści sprawiają, że na nowo zakochujesz się w tym wspaniałym mieście. Bez względu na to, czy spacerujesz po Central Parku czy zachwycasz się nocnym życiem Soho. 

Odkryj naszą nową kolekcję ‘Jesień w Nowym Jorku’, której kolory odzwierciedlają charakter i czar tego miasta. Pamiętaj, że Jessica nieustannie od ponad 30 lat tworzy z pasją kolejne odcienie lakierów, które są oparte na wyjątkowym i niepowtarzalnym Systemie Naturalnej Pielęgnacji Paznokci. Ta unikalna filozofia, która zaspokaja potrzeby różnych typów paznokci, jest fundamentem dla wszystkich produktów marki JESSICA®. To właśnie Jessica zwróciła uwagę na fakt, że podobnie jak włosy, także i paznokcie nie są takie same. Rewolucyjne spojrzenie, silne przywództwo oraz wizja nieustanie, pozytywnie wpływają na rynek paznokci i sprawiają, że produkty marki JESSICA® są najwyższej jakości.

***
Kolekcja Autumn in New York swoją premierę miała podczas jesiennej edycji targów Beauty Forum 27-28 września 2014r. Pomyślałam sobie, że fajnym sposobem na pokazanie kolekcji będzie konkurowanie dwóch kolorów ^^ 

Dzisiaj chciałam zaprezentować dwa z nich, czyli NY State of Mind i Soho in Love. 

NY State of Mind to jeden z ulubionych lakierów tej kolekcji. Kremowa, głęboka szarość, z nutą grafitu. To właśnie tej jesieni gustuję w takich odcieniach. Niby zwykły ale podoba mi się. Kryje już przy dwóch warstwach. A na paznokciach wygląda następująco ...


Drugi to Soho in Love. Kremowy, delikatny róż, nieco ślubny. To coś pomiędzy Colour Alike Maniurką a Cumelem. Odcień lakieru, który sporadycznie gości na moich paznokciach, a jeśli już, to głównie pod zdobienia. Kryje przy dwóch warstwach, przy pierwszej trochę smuży.


Lakiery Jessica Cosmetics dostępne TU.

Który nosiłybyście NY State of Mind czy Soho in Love ?
ja zdecydowanie ten pierwszy!
a WY?

antii

Komentarze

  1. Chętnie nosiłabym oba na przemian bo bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa, w zależności od nastroju. Świetny ten nudziak, a ten ciemny na moim monitorze ma dużo nut niebieskich, jeśli tak wygląda w realu - to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jessica opisuję ten kolor jako ciemna szarość, ale faktycznie ma niebieskie nuty, takie jeansowe ^^

      Usuń
  3. Pracuje na tych lakierach i najczęściej przez klientki wybierana jest ta głęboka szarość, która jest fantastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się jeszcze pochwalę, że właśnie w tym kolorze dysponuję piękną hybrydką ^^ :))

      Usuń
    2. Tak wiem, ze Jessica wiekszosc swoich zwyklych lakierów ma w hybrydzie :-) posiadam u siebie cala ta kolekcja a z hybryd nie mam tylko zieleni i tej jasnej czerwieni ;-)

      Usuń
    3. a jak CI się pracuje na hybrydach Jessicy? akurat ten czerwony w hybrydzie też bym sobie darowała ;)

      Usuń
    4. Wiekszosc hybryd jest ok jesli chodzi o konsystencje, fajnie sie rozprowadzaja, trzymaja sie 3tyg ogolnie nie narzekam bo maja szeroka game kolorystyczna dlatego z tej jesiennej kolekcji nie mam czerwieni, bo mam ich duzo. Minus przy nie ktorych fioletach czy brazach maja slaba pigmentacje i trzeba nakladac 3 warstwy :-(

      Usuń
  4. oby dwa są cudowne! Kurcze mam nadzieję że u nas w krk się pojawią!

    OdpowiedzUsuń
  5. Soho in Love jest boski ! Czekam na zdjęcia brąziku i czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Soho in love <3 Przepiękny odcień, idealny nie tylko do pracy i na co dzień, ale też na randkę czy imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczyska mi się zaświeciły, przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory ;) bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba genialne. W takich odcieniach grafitu czuje się świetnie, z kolei do takich słodziaków tez mam słabość! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie NY State of Mind bo za pastelowymi różami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics