Neonowe Tuli-Pan-y

Cześć! Co prawda sezon na tulipany dawno już się skończył, ale u mnie na paznokciach trwa w najlepsze. Widziałyście nową odmianę neono - różowych tulipanów? :) Z płytką B. Loves Plates B.02 Flower Power wszystko możliwe. Możesz wyczarować taką barwę tulipanów jaką sobie tylko wymarzysz :) A teraz zapraszam Was po więcej szczegółów odnośnie tego manicuru.



Mój manicure został wykonany w całości lakierami Colour Alike. Baza pod stemple to najnowsze lakiery z letniej kolekcji Wiosna/Lato 2018 czyli 669 Ultra Violet i 665 Lime Punch. Do tego użyłam lakierów do stempli czarnego 02 Kind of Black oraz różowego 39 Fuchsia Flash, a także stempla Jumbo i płytki B. 02 Flower Power. Myślę, że wyszło barwnie. Co prawda zdobienie wykonałam już jakiś czas temu to jakoś nie miałam okazji by wcześniej go tu pokazać. Motyw tulipanów z płytki B. Loves Plates cieszy się dużym powodzeniem wśród motywów kwiatowych. Jest subtelny ale konkretny jeśli tak to mogę powiedzieć. Kolorowanie wzoru przebiegło bez większego problemu.


 Zapraszam Was do nowego sklepu colouralike.pl





Komentarze

  1. piekne mani, ja chyba nie umiem tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie. Uwielbiam ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Tulipany (i ogólnie kwiatowe wzory) można nosić całorocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne są a róż daje w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny efekt daje ten róż w stemplach. Chociaż znając siebie, pewnie pomalowałabym nim wszystkie pazury. :D Neony rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne połączenie kolorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiałam je już na Instagramie i podtrzymuję swoje zdanie! Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wygląda! Właśnie w paznokciach fajne jest to, że można wszystko zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda to absolutnie zjawiskowo. Nieziemsko. Dla mnie jest to idealna hybryda kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics