Barokowe zdobienie lakierami Orly i Colour Alike

Cześć :) Jeśli szukacie uniwersalnej płytki z B. Loves Plates to mogę śmiało Wam polecić B. 06 Classy and Chic (chociaż zakładam, że prawie każda lakieromaniaczka już posiada ten model płytki). To jedna z moich ulubionych i najczęściej używanych płytek. Dlaczego tak często po nią sięgam? Bo ma cudowne, bardzo uniwersalne wzory, pasujące na każdą okazję. Możemy wyczarować bardzo delikatny manicure, a także bardzo bogaty i zdobny. Wszystko zależy od naszej fantazji. Pamiętajmy, że w stampingu możemy bawić do do woli, bez ograniczeń. 




Zdobienie jest proste i efektowne. Aby nie przesadzić z błyskotkami, przyozdobiłam 3 paznokcie u jednej ręki, to samo powtórzyłam na drugiej dłoni. Do wykonania użyłam lakierów marki Orly Pep in Your Step (Breathable) i Explosion Of Fun. Czarny kolor to Colour Alike 02 Kind of Black. Taki efekt podoba mi się :) A Wam?


  
Lubicie takie kontrastowe zdobienia?


 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. Podoba mi się taki efekt na paznokciach. Całość świetnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdobienie :)
    Lubię takie zdjęcia gdzie wszystko dokładnie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się aby wszystko było dobrze widoczne :)

      Usuń
  3. Świetne paznokcie, pięknie wyglądają. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Explosion Of Fun wygląda rewelacyjnie! Podoba mi się połączenie barokowego zdobienia z tak nietypowymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Explosion Of Fun jest przecudowny, na zdjęciach wygląda pięknie, a w rzeczywistości robi duże WOW :)

      Usuń
  5. Cudowny efekt kochana uzyskałaś! <3
    Takie eleganckie zdobienia bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam takich płytek ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie to wygląda! Lubię jak paznokcie mają taki akcent :D Co prawda dla mnie płytki to czarna magia, ale efekt jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie mistrzostwem jest, że pokazujesz zdobienia na krótszych paznokciach! Nie każda z Nas moze sobie pozwolić na bardzo długie paznokcie. A efekt końcowy piękny! 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics