Colour Alike Holo na lato #519 Na jagody

W ostatnim czasie trochę namnożyło się fioletowych odcieni lakierów holograficznych z Colour Alike. Czuję już przesyt, czekam aż colorowo wypuści coś WOW, coś nowego! Nie mnie jednak takiego odcienia fioletu holo nie było jak Na jagody. Holo pięknie się mieni, iskrzy w świetle promieni słonecznych, które dodają uroku. O aplikacji chyba nie muszę wspominać, przebiegła bezproblemowo.



a tak pobłyskuje w słońcu


Lakiery dostępne na colorowo.pl

to co małe zakupy?

 Które holo żelki pokazać pierwsze??
 Antii

Komentarze

  1. Fakt holo fioletów od CA powstało już lekko mówiąc dużo :) Ale nie ukrywam, że to jedne z moich ulubionych holosi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i kolejny holo fiolet, ale chyba najładniejszy ze wszystkich dotychczas zrobionych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się już przejadły holo fiolety od CA :) W ogóle fajnie byłoby jakby zaskoczyli nas czymś nowym, chyba już za dużo tego holo było.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja baaaaardzo lubię ich holo i nigdy mi nie za wiele holosów ;) Chciałabym żółte i granatowe, a także holo z mocniejszym efektem holo. Ten fiolet jest super, b. go lubię, chyba to mój ulubiony fiolet holograficzny od CA, choć nie ukrywam, że fioletów się namnożyło i wolałabym holo o innych odcieniach.
    Co do żelków, głosuję za brązem. Brązu nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie o nie, nie mam pieniędzy a chcę ich olejek do pazurów i parę lakierów :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Już go miałam w wirtualnym koszyku, ale zrezygnowałam, bo myślałam, że jest bardzo podobnu do CC wild at Heart. Tymczasem Colour Alike jest jaśniejszy i ma więcej ciepłych tonów.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest, zastanawiam się czemu jeszcze leży u mnie nieużywany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm powód jest prosty, masz za dużo lakierów i nie wiesz ktòrym malować ;-)

      Usuń
  8. ja po zrobieniu porządku w lakierach mam szlaban :) ten lakier jest fajny ale nie rzuca na kolana - ja też czekam na wielkie WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogliby wypuścić coś nie holo. Jakieś glassflakes np, dawno nie było :)
    Żelki pokaż wszystkie, po jednym na paznokieć, haha!

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda fajnie, ale ciekawa jestem jak by wyglądał na tle reszty fiolotowych holo z CA

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w tych lakierach zakochana <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics